kreative sjæle hjælp mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Jeg ville bruge en af de farver der er i det aflange billede, dvs. lyseblå, lilla, gul etc. Det ville matche ret godt når den skal hænge på modsatte væg.

/Fenja

vi overvejer faktisk at skifte de billeder ud med billeder af elna 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Kay

skønneunger skriver:

Den skal da være rød

du tror ik det kommer til at blive for meget når der kommer bøger i? 

Anmeld

24. maj 2013

Kay

TWT skriver:

Synes det skal være en skrige farve

som fx??  

Anmeld

24. maj 2013

BigHope13

Kay skriver:

min mand er ik vild med dem... men han acceptere dem...  

og så acceptere jeg hans store figure af ham den der røde mand... 

Okay så har en æilæe fetish hvor er det skægt. godt han acceptere dem men er nødt til at give plads til hinanden,
min kæreste har en hel væg i vores store hvor han har hængt ting op fra hans tid som udviklings student i canada så der hænger en lasso der er slået ud en cowboy hat og ja alle sådanne ting på en HEL væg. ikke min favorit men for dælen manden skal jo også være her

forresten vil jeg lige sige at selvom jeres stue er lille og i har mange ting også til elna så i rigtig gode til at udnytte pladsensynes i har en hyggelig stue

Anmeld

24. maj 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Okay så har en æilæe fetish hvor er det skægt. godt han acceptere dem men er nødt til at give plads til hinanden,
min kæreste har en hel væg i vores store hvor han har hængt ting op fra hans tid som udviklings student i canada så der hænger en lasso der er slået ud en cowboy hat og ja alle sådanne ting på en HEL væg. ikke min favorit men for dælen manden skal jo også være her

forresten vil jeg lige sige at selvom jeres stue er lille og i har mange ting også til elna så i rigtig gode til at udnytte pladsensynes i har en hyggelig stue

tak   vi gør også alt hvad vi kan for at udnytte pladsen... og håber snart at finde noget større 

Anmeld

24. maj 2013

TWT

Kay skriver:

som fx??  

Rød, grøn, blå?

Anmeld

24. maj 2013

skønneunger

Kay skriver:

du tror ik det kommer til at blive for meget når der kommer bøger i? 

nej da det ser bare fedt og retro ud

Anmeld

25. maj 2013

Kay

skønneunger skriver:

nej da det ser bare fedt og retro ud

ja... kan godt være du har ret  

Anmeld

25. maj 2013

Kay

TWT skriver:

Rød, grøn, blå?

hmmmm... hælder selv til rød allerede... hvis ik jeg går med den kedelige sorte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.