kreative sjæle hjælp mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Kay

Mom In The Making skriver:

Nah. Tror Google kan hjælpe.

jeps har googlet... hmmm... kan ik rigtig forestille mig det om det bliver pænt...

er også lidt i om man kunne tapesere dele af den.. .men det ser nok også for rodet ud når der skal hænge bøger i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

mn

Kay skriver:

vi har købt en bog "holder" dims... altså sådan en lige som en tallerken række...

den er ret skrammet og skal derfor males... eller sådan noget...

men hvad skal jeg finde på at gøre... overvejer at male den sort... men det er måske for kedeligt...  

i får lige et par billeder af vores stue, den skal hænge der hvor det grå/sort/hvide billed med træ rammen  hænger... 

og ja vi har mnge ting... vi lever 2 voksne og 1 baby på 54 kvm... så der er ik meget plads at give af nogle stæder  

Det var de ting jeg tænkte da jeg så det

-guld (pga. rammerne på den anden side er den farve)

-slib den ned og giv den olie/andet så den ligner jeres sofabord i farven

-sort og hvid sammen (fordi jeres ramme er sort og hvid)

-en pang farve som f.eks. gul eller rød

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Mette N skriver:

Det var de ting jeg tænkte da jeg så det

-guld (pga. rammerne på den anden side er den farve)

-slib den ned og giv den olie/andet så den ligner jeres sofabord i farven

-sort og hvid sammen (fordi jeres ramme er sort og hvid)

-en pang farve som f.eks. gul eller rød

har virkeligt også overvejet at male den knald rød... fordi vi har et rødt tæppe under vores sofabord og at rød er noget af det der går lidt igen ud over sort og hvid...  

vi har selv malet sofabordet... så har stadig farven der fra... hvilket jo også er en mulighed... 

Anmeld

23. maj 2013

mn

Kay skriver:

har virkeligt også overvejet at male den knald rød... fordi vi har et rødt tæppe under vores sofabord og at rød er noget af det der går lidt igen ud over sort og hvid...  

vi har selv malet sofabordet... så har stadig farven der fra... hvilket jo også er en mulighed... 

Ja jeg tror i hvert fald det er vigtigt man husker den røde tråd i det så længe tingene er i sammen rum

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Mette N skriver:

Ja jeg tror i hvert fald det er vigtigt man husker den røde tråd i det så længe tingene er i sammen rum

ja og indtil nu har vi holdt alle "møbeler" og de fleste rammer i sort og hvid... 

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

Jeg synes sort eller en mørk dyb grå kunne være flot.

er nødt til lige at høre om i er vilde med gummi rap ænder eller hvad de hedder

Anmeld

23. maj 2013

Fenja09

Kay skriver:

vi har købt en bog "holder" dims... altså sådan en lige som en tallerken række...

men hvad skal jeg finde på at gøre... overvejer at male den sort... men det er måske for kedeligt...  

i får lige et par billeder af vores stue, den skal hænge der hvor det grå/sort/hvide billed med træ rammen  hænger... 

og ja vi har mnge ting... vi lever 2 voksne og 1 baby på 54 kvm... så der er ik meget plads at give af nogle stæder  

Jeg ville bruge en af de farver der er i det aflange billede, dvs. lyseblå, lilla, gul etc. Det ville matche ret godt når den skal hænge på modsatte væg.

/Fenja

Anmeld

23. maj 2013

skønneunger

Kay skriver:

Den skal da være rød

Anmeld

23. maj 2013

TWT

Synes det skal være en skrige farve

Anmeld

24. maj 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Jeg synes sort eller en mørk dyb grå kunne være flot.

er nødt til lige at høre om i er vilde med gummi rap ænder eller hvad de hedder

min mand er ik vild med dem... men han acceptere dem...  

og så acceptere jeg hans store figure af ham den der røde mand... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.