Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor og meget mere skriver: Ja
Ja
Kunne jeg ikke få dig til at se på en dansk skriftlig eksamenens stil jeg har lavet idag ? Og give mig en karakter for hvor du syntes den ligger ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor og meget mere skriver: Hvilket niveau er det? Jeg har masser af erfaring med 9. klasse og lidt med 10.
Hvilket niveau er det? Jeg har masser af erfaring med 9. klasse og lidt med 10.
Det er på 9 trin Er på lige en linje over 1 side,. Kunne du gide læse det og sige mig din mening om en karakter ?
FruJacobsen skriver: Hehe, det lyder spændende - både med opgaven og fødslen! Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg selv er optaget af at læse til eksamen! Håber, at der er en, der melder sig på banen
Hehe, det lyder spændende - både med opgaven og fødslen! Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg selv er optaget af at læse til eksamen! Håber, at der er en, der melder sig på banen
Hehe Okay,. Og held og lykke
onlyme skriver: Det er på 9 trin Er på lige en linje over 1 side,. Kunne du gide læse det og sige mig din mening om en karakter ?
Det vil jeg gerne. Du må blot ikke tage det som en garanti for, hvad den endelige karakter bliver, men som det, jeg ville give.
Mor og meget mere skriver: Det vil jeg gerne. Du må blot ikke tage det som en garanti for, hvad den endelige karakter bliver, men som det, jeg ville give.
Selvfølgelig Men det er jo spændende alligevel Sender den i pb.. Og tusind tak.
onlyme skriver: Selvfølgelig Men det er jo spændende alligevel Sender den i pb.. Og tusind tak.
Helt fint
Mor og meget mere skriver: Helt fint
Så er den sendt
Jeg kan se du har fået hjælp.
Jeg har også kun afsluttet første år af dansk, så det er nok bedre at få hjælp af en erfaren lærer.
Held og lykke med eksamen. Er selv midt i eksamenshelvedet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128