en skolelærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

onlyme

Nogle skolelærer her inde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ja, mig. 

Anmeld

23. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Kun studerende.

Anmeld

23. maj 2013

onlyme

Mor og meget mere skriver:

Ja, mig. 

I Dansk ?

Anmeld

23. maj 2013

onlyme

RGN skriver:

Kun studerende.

I Dansk ?

Anmeld

23. maj 2013

FruJacobsen

Jeg læser også til lærer...men mit ene linjefag er dansk, som jeg har afsluttet...hvorfor spørger du?

Anmeld

23. maj 2013

onlyme

FruJacobsen skriver:

Jeg læser også til lærer...men mit ene linjefag er dansk, som jeg har afsluttet...hvorfor spørger du?

Har været til dansk skriftlig eksamenen idag,. Og ville gerne have en til at bedømme min stil på kkarakter < så jeg ved hvor jeg ca ligger  Går nemlig 3 uger før jeg får svar og tror ski min fødsel går igang jvis jeg skal hoppe nervøs rundt ;-)
Hehe 

Anmeld

23. maj 2013

Mor og meget mere

onlyme skriver:

I Dansk ?

Ja 

Anmeld

23. maj 2013

FruJacobsen

onlyme skriver:

Har været til dansk skriftlig eksamenen idag,. Og ville gerne have en til at bedømme min stil på kkarakter < så jeg ved hvor jeg ca ligger  Går nemlig 3 uger før jeg får svar og tror ski min fødsel går igang jvis jeg skal hoppe nervøs rundt ;-)
Hehe 

Hehe, det lyder spændende - både med opgaven og fødslen! Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg selv er optaget af at læse til eksamen! Håber, at der er en, der melder sig på banen

Anmeld

23. maj 2013

Mor og meget mere

onlyme skriver:

Hehe 

Hvilket niveau er det? Jeg har masser af erfaring med 9. klasse og lidt med 10. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.