Hjælllp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

min kæreste og jeg har fået en lille perfekt datter for 9 måneder siden. HUn er virkelig den største gave !

vi har fået afvide at min kæreste har svært ved at få børn. vi har snakket om at jeg skulle være gravid igen om 1,5 år.

efter jeg har født har vi ikke brugt noget beskyttelse. Jeg har hele tiden sagt til ham at hvis jeg pludselig blev gravid var jeg ikke sikker på jeg ville ha en abort og han har hele tiden sagt at hvis jeg blev gravid skulle jeg få abort. nu er vi så kommet i den situation hvor jeg er blevet gravid. han vil ikke ha barnet men jeg vil gerne... skal til scaning på mandag får at se hvor langt jeg er. det er virkelig en svær situation fordi selvfølgelig ønsker jeg ikke at få barnet imod hans vilje men samtidig har jeg ikke lyst til at få en abort fordi han siger jeg skal, når alt inde i mig taler imod abort   gode råd modtages med kyshånd!

For det første, hvorfor har i ikke brugt beskyttelse når i ikke var enige om hvad udfaldet skulle være i tilfælde af at du blev gravid ????

Dernæst, så ville jeg følge mit hjerte i den situation du står i nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.