kæreste date :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

DitteFisk

Jeg er misundelig! min kæreste har for travlt på universitetet i denne tid til at være sammen med sin familie  

Meeeen når det er overstået her i næste måned, så tror jeg vi skal hygge det vi kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

mulleh

Jeg har bestilt billetter til biffen lørdag så det skal vi Og så er jeg sikker på at kæresten gerne vil ud og sejle kajak i weekenden, så tager nok med for at gøre ham glad  

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

Team Putte skriver:

Tak og i lige måde

Vi havde et gavekort til biografen så vi kan komme afsted selvom pengene er små.. Jeg har nemlig lige sagt mit job op og står til karantæne i a-kassen.. Hver 50-ører bliver vendt til vi ved hvordan vi står, og så er det jo lækkert med det gavekort

Åh hvor godt med et gavekort så, det nemlig ikke nemt altid at finde penge til de dejlige stunder.

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

DitteFisk skriver:

Jeg er misundelig! min kæreste har for travlt på universitetet i denne tid til at være sammen med sin familie  

Meeeen når det er overstået her i næste måned, så tror jeg vi skal hygge det vi kan

Ihhh ja så lige med at bide i det sure æble og pænt vente godt enden er nær og så kan i have lidt hygge tid sammen som familie

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

mulleh skriver:

Jeg har bestilt billetter til biffen lørdag så det skal vi Og så er jeg sikker på at kæresten gerne vil ud og sejle kajak i weekenden, så tager nok med for at gøre ham glad  

Ej hvor lyder det bare fedt, i må have en rigtig god tur så

Anmeld

23. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Min skønne kæreste elsker at spise alt hvad der har med fisk at gøre, de to gange vi har været på kreta sammen har han nydt alle deres skønne retter fra havet.
Og nu ville jeg så overraske ham med en skøn date, så jeg fandt frem til nogle rigtig gode anmeldelser fra en fiskebuffet på rømø og tjekkede hvornår det var igen og det er det sørme i morgen så mig fluks i telefonen og fik bestilt bord til to.

Manden blev selvfølgelig glad og savler allerede

skal i lave noget kæreste agtigt i weekenden så fortæl fortæl.
Ihhh glæder mig

Min kæreste og jeg skal ud og spise på en restaurant med udsigt udover vandet i morgen! Vi glæder os helt vildt! Det er jo med at nyde hinanden lidt ekstra før den lille bandit kommer 

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Min kæreste og jeg skal ud og spise på en restaurant med udsigt udover vandet i morgen! Vi glæder os helt vildt! Det er jo med at nyde hinanden lidt ekstra før den lille bandit kommer 

Umm det lyder også bare rigtig romantisk og hyggeligt .
Lige netop nu der jo lidt længere til vores basse kommer, og vi vil jeg også gerne fortsætte disse dates efter han er kommet men det bliver selvfølgelig ikke oå samme neaveu. så det bare med at nyde nyde nyde sin kærestetid i må have en fantastisk aften og weekend søde du

Anmeld

23. maj 2013

mulleh

BigHope13 skriver:

Ej hvor lyder det bare fedt, i må have en rigtig god tur så

Tak og i ligge måde.

Anmeld

23. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Umm det lyder også bare rigtig romantisk og hyggeligt .
Lige netop nu der jo lidt længere til vores basse kommer, og vi vil jeg også gerne fortsætte disse dates efter han er kommet men det bliver selvfølgelig ikke oå samme neaveu. så det bare med at nyde nyde nyde sin kærestetid i må have en fantastisk aften og weekend søde du

Jaa, selvfølgelig skal der også være tid til det når bebs kommer - men som du siger, bliver det alligevel anderledes

Tak, I må også hygge jer rigtig meget 

Anmeld

26. maj 2013

Miss-86

Nej desværre.. Min kæreste skal arbejde :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.