kæreste date :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

LRJ

Vi skal ud og spise i morgen og så ind og så i biografen og Lørdag skal vi ud og se det hus vi er igang med forhandlingerne om igen, og så har han lovet at tage med til Wellness hygge med mig så det bliver en stille og rolig kæresteweekend - Min datter er ved hendes far i denne weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

VIPpigen

Vi har "familie weekend".

Vi har ikke været sammen som vores lille familie, i flere weekender... Hvertfald de sidste 5-6 weekender har der været noget... De næste mange weekender er vi også optaget, så manden fik et meget vrisset svar fra mig den anden dag da han snakkede om hvad weekenden skulle bruges på... For endelig har vi en weekend hvor vi bare kan hygge sammen alle 3. Det er vidst tiltrængt.

Lilje og jeg har i dag bagt boller så der er klar til hygge i weekenden  og kommer det gode vejr, så starter bålpladsen op, og så skal vi da lave snobrød

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

AnnaKJ skriver:

Min mand er ikke hjemme lige nu
Han er på Sjælland med min ældste datter.

Nå Hehe på den måde så har jeg lært noget nyt idag også håber i hver især får en god weekend

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

LRJ skriver:

Vi skal ud og spise i morgen og så ind og så i biografen og Lørdag skal vi ud og se det hus vi er igang med forhandlingerne om igen, og så har han lovet at tage med til Wellness hygge med mig så det bliver en stille og rolig kæresteweekend - Min datter er ved hendes far i denne weekend

Nøj det lyder også bare super lækkert med både spise og bio og så en tur i wellness også skønt skønt skønt. Og bliver lækkert at komme og kigge i huset igen. i må have en fantastisk weekend

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

VIPpigen skriver:

Vi har "familie weekend".

Vi har ikke været sammen som vores lille familie, i flere weekender... Hvertfald de sidste 5-6 weekender har der været noget... De næste mange weekender er vi også optaget, så manden fik et meget vrisset svar fra mig den anden dag da han snakkede om hvad weekenden skulle bruges på... For endelig har vi en weekend hvor vi bare kan hygge sammen alle 3. Det er vidst tiltrængt.

Lilje og jeg har i dag bagt boller så der er klar til hygge i weekenden  og kommer det gode vejr, så starter bålpladsen op, og så skal vi da lave snobrød

Det bliver skønt med en weekend med familie hygge og især når i er så booket hele tiden. Så det med at nyde en weekend og lyder da vildt hyggeligt med bål og snobrød

Anmeld

23. maj 2013

LRJ

BigHope13 skriver:

Nøj det lyder også bare super lækkert med både spise og bio og så en tur i wellness også skønt skønt skønt. Og bliver lækkert at komme og kigge i huset igen. i må have en fantastisk weekend

Mange tak
I må også have en Rigtig God weekend

Anmeld

23. maj 2013

Team Putte

BigHope13 skriver:

Min skønne kæreste elsker at spise alt hvad der har med fisk at gøre, de to gange vi har været på kreta sammen har han nydt alle deres skønne retter fra havet.
Og nu ville jeg så overraske ham med en skøn date, så jeg fandt frem til nogle rigtig gode anmeldelser fra en fiskebuffet på rømø og tjekkede hvornår det var igen og det er det sørme i morgen så mig fluks i telefonen og fik bestilt bord til to.

Manden blev selvfølgelig glad og savler allerede

skal i lave noget kæreste agtigt i weekenden så fortæl fortæl.
Ihhh glæder mig

Vi skal en tur i biffen i kbh og se Fast & Furious 6.. På kysserækken med kæmpe popcorn! Glæder mig SÅ meget til at overraske kæresten!

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

Team Putte skriver:

Vi skal en tur i biffen i kbh og se Fast & Furious 6.. På kysserækken med kæmpe popcorn! Glæder mig SÅ meget til at overraske kæresten!

Åhh hvor skønt. Vi plejer også at bruge vores "kæreste aftener" i bio og vil vildt gerne ind og se f&f6 hallo film med ræs og lækre mænd Hehe. Men nå denne gang gad kæresten ikke lige i bio så det bare heldigt for ham han har sådan en sød kæreste som finder på noget andet
din kæreste skal nok få en dejlig overraskelse hav en skøn tur

Anmeld

23. maj 2013

Team Putte

BigHope13 skriver:

Åhh hvor skønt. Vi plejer også at bruge vores "kæreste aftener" i bio og vil vildt gerne ind og se f&f6 hallo film med ræs og lækre mænd Hehe. Men nå denne gang gad kæresten ikke lige i bio så det bare heldigt for ham han har sådan en sød kæreste som finder på noget andet
din kæreste skal nok få en dejlig overraskelse hav en skøn tur

Tak og i lige måde

Vi havde et gavekort til biografen så vi kan komme afsted selvom pengene er små.. Jeg har nemlig lige sagt mit job op og står til karantæne i a-kassen.. Hver 50-ører bliver vendt til vi ved hvordan vi står, og så er det jo lækkert med det gavekort

Anmeld

23. maj 2013

BetonSlotsPrinsesserne

BigHope13 skriver:

Ej det lyder da også bare vildt fedt. Og også hyggeligt at bygge legehus det bliver hun glad for .

I må have en fantastisk aften og weekend

Det håber jeg, nu har jeg også snakket om et legehus siden min datter og jeg flyttede ind her for snart 3½ år siden

Og tusinde tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.