"kæreste" i dagplejen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

vitapigen

Tauf skriver:

Det er da så sødt Vildt fedt at der findes gentleman på 2år

Da min søn starede i Dp var der kun ham og en pige på knap 2år. De blev hurtig kæreste og meget glade for hinanden. I sommerferien sidste år havde de ikke set hinanden i ca 5 uger da de så hinanden igen kom de løbende mod hinanden og gav stor knus og kys

Nu er hun i børnehave men de er stadig forelsket Når dagplejen er i børnehaven finder de hurtig hinanden.

Måde vi dem ved købmanden er Elias slet ikke til at styre han bliver helt fjalet og rundforvirret Det er så sjovt at se.

Hvad er du bekymret for?

Hehe ja det er også mega kært. Og sødt at din søn bliver ved med at være glad for pigen selvom hun er kommet i bh

Jeg er bare bekymret for at det kan tage overhånd og at det kun er ham hun vil lege med

Og så bare høre om det er normalt at børn i den alder har en "kæreste" Men det kan jeg da tydeligt se er helt normalt nu hvor jeg har spurgt jer dejlige damer Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

banana3

vitapigen skriver:

Hej piger....

Jeg skal bare høre om dette er meget normalt og om andre har oplevet dette

Min datter på knap 2 år og en dreng fra dagplejen på godt 2 år er MEGET glade for hinanden. De holder i hånd, kysser på munden med og uden sut. Han er meget gentleman overfor min datter fx trækker stolen ud for hende.

Det er super sødt at de er så glade for hinanden, men skal jeg være bekymret? Ved jo ikke om det bare er en fase eller hvad det er Synes vi har et meget naturligt forhold til det med at kysse, kramme og holde i hånd

Det er da bare fantastisk at din datter viser kærlighed, bare vent, om et par år er drengene det mest klamme, og har drengelus

Anmeld

23. maj 2013

Clisolka

vitapigen skriver:

Hej piger....

Min datter på knap 2 år og en dreng fra dagplejen på godt 2 år er MEGET glade for hinanden. De holder i hånd, kysser på munden med og uden sut. Han er meget gentleman overfor min datter fx trækker stolen ud for hende.

Det er super sødt at de er så glade for hinanden, men skal jeg være bekymret? Ved jo ikke om det bare er en fase eller hvad det er Synes vi har et meget naturligt forhold til det med at kysse, kramme og holde i hånd

Jeg ville ikke være bekymret  Min datter har også en "kæreste" i sin vuggestue - vi sørger for at de ser hinanden udenfor vuggestuen også, da de er så glade for hinanden.

En dag drengen havde haft fri mødtes vi med dem på legepladsen. Da min datter fik øje på ham løb de hinanden i møde, gav hinanden det største kram og et møs lige på munden  De 2 er ligesom vand og ild - lige så hurtigt de er bedste venner kan det vende og så er de værste fjender haha 

Anmeld

23. maj 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
vitapigen skriver:

Hej piger....

min søn theis fik sin kæreste i vuggestuen da de havde samme alder, spørger vi dem i dag er de stadig kærester de er 5 år nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.