"kæreste" i dagplejen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
13 svar
20 synes godt om
23. maj 2013

vitapigen

Hej piger....

Jeg skal bare høre om dette er meget normalt og om andre har oplevet dette

Min datter på knap 2 år og en dreng fra dagplejen på godt 2 år er MEGET glade for hinanden. De holder i hånd, kysser på munden med og uden sut. Han er meget gentleman overfor min datter fx trækker stolen ud for hende.

Det er super sødt at de er så glade for hinanden, men skal jeg være bekymret? Ved jo ikke om det bare er en fase eller hvad det er Synes vi har et meget naturligt forhold til det med at kysse, kramme og holde i hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

morethanperfect

vitapigen skriver:

Hej piger....

Min datter på knap 2 år og en dreng fra dagplejen på godt 2 år er MEGET glade for hinanden. De holder i hånd, kysser på munden med og uden sut. Han er meget gentleman overfor min datter fx trækker stolen ud for hende.

Det er super sødt at de er så glade for hinanden, men skal jeg være bekymret? Ved jo ikke om det bare er en fase eller hvad det er Synes vi har et meget naturligt forhold til det med at kysse, kramme og holde i hånd

Tror ikke du skal være bekymret

Min søn har også en "kæreste" i dagplejen .. 

Anmeld

23. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke være bekymret.

De kan vel rigtig godt lide at lege sammen. Og det med kysseriet og trække stol ud osv. kan jo være noget de ser derhjemme.

Det lyder til at de hver især vokser op under skønne forhold derhjemme

Anmeld

23. maj 2013

Amandasmor

vitapigen skriver:

Hej piger....

tror ikke du skal ligge så meget i det  
de er kun 2år, så tror du skal regne med at det kun er en fase..
min datter har gjort det samme i børnehaven med en dreng
så syntes ikke du skal ligge så meget i det..
efter min mening, men ellers så prøv at høre lederen af

Anmeld

23. maj 2013

kbm1

jeg ville ikke være bekymret de´er jo rigtig meget sammen i løbet af ugen nærmest mere end søskende er sammen.. så klart hvis de bliver tætte

Anmeld

23. maj 2013

lassemor07

vitapigen skriver:

Hej piger....

Det er helt normalt
Jeg syndes det er super af de har det så godt sammen
Det er jo helt narturligt for de ser jo op til os andre så tag du det bare roligt
Nu er min noget ældre( 6 år) men forleden oppe i børnehaven da jeg skulle hente ham rendte han rundt med en pige i hånden, kysset hende på hånden og plukket blomster til hende så fortalte han mig han var blevet forelsket og de var kærester

Anmeld

23. maj 2013

Lullaby

Yazmin har sin kæreste i bh, Olivia. De kysser og krammer. 

Anmeld

23. maj 2013

vitapigen

lassemor07 skriver:

Det er helt normalt
Jeg syndes det er super af de har det så godt sammen
Det er jo helt narturligt for de ser jo op til os andre så tag du det bare roligt
Nu er min noget ældre( 6 år) men forleden oppe i børnehaven da jeg skulle hente ham rendte han rundt med en pige i hånden, kysset hende på hånden og plukket blomster til hende så fortalte han mig han var blevet forelsket og de var kærester

Helge jeg synes jo også at det er super sødt at de har det så godt sammen. Håber bare ikke det tager overhånd man ja det er da sødt at de er så bevidste om det. Også din søn siger han er forelsket

Anmeld

23. maj 2013

emsaroto

Det er da dejligt Synes bare de skal blive ved som de gør  

Oskar har tre piger han er glad for Så det er da bedre med én end flere. 

Anmeld

23. maj 2013

MyLove E

Det er da så sødt Vildt fedt at der findes gentleman på 2år

Da min søn starede i Dp var der kun ham og en pige på knap 2år. De blev hurtig kæreste og meget glade for hinanden. I sommerferien sidste år havde de ikke set hinanden i ca 5 uger da de så hinanden igen kom de løbende mod hinanden og gav stor knus og kys

Nu er hun i børnehave men de er stadig forelsket Når dagplejen er i børnehaven finder de hurtig hinanden.

Måde vi dem ved købmanden er Elias slet ikke til at styre han bliver helt fjalet og rundforvirret Det er så sjovt at se.

Hvad er du bekymret for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.