Sørens skriver:
Ja lige præcis...er lidt bange for at jeg selv har "ødelagt" det! nå men kan jo ikke lave om p det nu. Nej han kan ikke selv komme op i siddende stilling. Men han NÆGTER at ligge på maven, medmindre han selv lægger sig ned! Så bliver han gerne liggende i 10-15min.
TAK for dit indlæg
Skulle netop selv til at oprette en lignende tråd, men kom forbi din og VUPTI - fik svar på alle mine egne tanker!
Har en datter på 9 1/2 måned som er præcis som du beskriver din dreng! NÆGTER at ligge på maven og har altid gjort det, bliver først sur (jeg lader hende ligge lidt endnu), men derefter helt ulykkelig ked af det og så tager jeg hende altså op igen

Vi fik sågar undersøgt om hun fejlede noget rent fysisk pga hun blev så ked af det af at ligge på maven!
Vi har trænet hende nøjagtig som vi har gjort vores dreng som er præcis 2 år ældre end lillesøster - og han elskede at ligge på maven!! Han kravlede først som 11-12 mdr gammel og gik da han var 14 mdr...
Til gengæld har min datter været noget hurtigere rent fin-motorisk og til at spise selv, drikke pænt af kop osv end vores dreng!
Så børn er vel bare så forskellige når det kommer til stykket - også selvom det er en 2-er i vores tilfælde (som ofte har lidt mere fart på)...
Igen - tak for dit indlæg, jeg fik i hvert fald ro i mit sind igen
Anmeld