Min far døde i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

anynom

Igen, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

AnonymMor

Øv hvor er det trist kondolerer 

Kæmpe 

Anmeld

22. maj 2013

BigHope13

JulieWH skriver:

57 år gammel. For to måneder siden fik han konstateret svær KOL, mandag aften blev han indlagt med lungebetændelse, i går havde han det lidt bedre, i dag døde han.
What the fuck?!?
Har lige været på sygehuset for at tage afsked med ham. I morgen skal jeg vil nakkefoldsscanning, det var planen at vi skulle besøge min far bagefter (det er på samme sygehus), nu skal vi i stedet ud til min mor bagefter og snakke om de praktiske ting. Tænk sig at Isabel skal vokse op uden sin bedstefar, mit barn i maven får slet ikke lov at møde ham.
Livet bliver aldrig det samme igen, nu fortsætter det uden min helt, min far..

Det gør mig meget ondt at læse, jeg kondolere. Det må bestemt have været et chok. Sender en masse varme tanker til din mor og resten af din familie som nu skal vende sig til et liv uden en vigtig hovedperson .
Kæmpe kram herfra

Anmeld

23. maj 2013

Findusinde

kondolerer... :-( det gør mig virkelig ondt... knus

Anmeld

23. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Det gør mig meget ondt.

Jeg mistede min far for halvandet år siden til kræft. 60 år gammel.

Jeg ved hvordan det er at have et barn der skal sige farvel tidligt og et andet der aldrig når at møde morfar. Det er sindssyg hårdt og uretfærdigt!!!!

Jeg håber du og din mor kan tale rigtig meget om det sammen. Det hjalp/hjælper rigtig meget her.
Folk udefra kan tit ikke forstå, at ens sorg fortsætter og fortsætter, men det gør den..

Anmeld

23. maj 2013

Moma

Det gør mig ondt  

Det er så uretfærdigt! Jeg mistede selv min far i januar sidste år efter et meget kort men hårdt forløb med kræft.

Endnu engang

Anmeld

23. maj 2013

Fenja09

Det gør mig ondt at læse

Anmeld

23. maj 2013

Skouboe

Jeg kondolerer - det er bare benhårdt at miste sin far.

Anmeld

23. maj 2013

Heidimed lea

stort kram til dig. min far døde også af KOL 61 år gammel  lumsk sygdom.  håber du klarer den og har dejlige mennesker omkring dig, så i kan dele både sorgen over din far og glæden ved scanningen.

stort kram Heidi

Anmeld

23. maj 2013

Clisolka

Det gør mig rigtigt ondt at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.