Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieWH skriver: 57 år gammel. For to måneder siden fik han konstateret svær KOL, mandag aften blev han indlagt med lungebetændelse, i går havde han det lidt bedre, i dag døde han. What the fuck?!? Har lige været på sygehuset for at tage afsked med ham. I morgen skal jeg vil nakkefoldsscanning, det var planen at vi skulle besøge min far bagefter (det er på samme sygehus), nu skal vi i stedet ud til min mor bagefter og snakke om de praktiske ting. Tænk sig at Isabel skal vokse op uden sin bedstefar, mit barn i maven får slet ikke lov at møde ham. Livet bliver aldrig det samme igen, nu fortsætter det uden min helt, min far..
57 år gammel. For to måneder siden fik han konstateret svær KOL, mandag aften blev han indlagt med lungebetændelse, i går havde han det lidt bedre, i dag døde han. What the fuck?!? Har lige været på sygehuset for at tage afsked med ham. I morgen skal jeg vil nakkefoldsscanning, det var planen at vi skulle besøge min far bagefter (det er på samme sygehus), nu skal vi i stedet ud til min mor bagefter og snakke om de praktiske ting. Tænk sig at Isabel skal vokse op uden sin bedstefar, mit barn i maven får slet ikke lov at møde ham. Livet bliver aldrig det samme igen, nu fortsætter det uden min helt, min far..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort kram!
Det gør mig ondt
Det gør mig så ondt
Det er jeg ked af - ønsker jer alt det bedste! Mange tanker herfra
Kondoler! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128