Så blev jeg single..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Kathrine Thonbo skriver:

Prøv at tænke på, hvordan din beslutning gavner dit barn. Hvis du ved med dig selv, at I ikke ville blive gode forælde sammen, så har du, ved at gøre forholdet forbi, reddet dit barn for en masse skænderier og konflikter, som ville foregå hen over hovedet på ham/hende. Et barn kan jo mærke stemninger og gnidninger, og hvis dit forhold til barnets far ikke var godt for dig, så ville barnet også kunne mærke dine frustrationer og mangel på glæde. Tænk på, at du har truffet en stærk beslutning og at du en dag får en kæreste, som får det bedste frem i dig og som gør dig glad. Og når du er glad - så er der en des større sandsynlighed for at du også er den mor du gerne vil være for dit barn og at din sindstilstand smitter positivt af på dit barn.

Mvh

Kathrine Thonbo

www.moricentrum.dk

Ja du har ret, aner bare ikke hvad jeg skal gøre når så han ringer eller skriver, og kommer med søde ord, for har SÅ svært at stå ved min beslutning når han gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Tranebaer

Du må endelig skrive til mig hvis du har lyst.. Vi er i samme båd. Min kæreste og jeg slog op i forgårs efter 4-5 år. Vi har dog ingen børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.