Hjælp mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Pikku Myy

Fuglemor skriver:

Jeg har med vilje kun tilbudt hende det jeg ved hun kan lide, for jeg tænkte i første omgang at det kunne ære fordi hun ikke kunne lide det andet. Men selv det hun kan lide ryger ud.

hvis jeg ikke giver flasker og tilbyder mad så er det samme mønster men fordi hun ikke får noget ned så er hun ked af det og græder,

Jeg plejer at have den indstilling at børn nok skal spise når de er sultne (selvfølgelig forudsagt at det ikke er noget de virkelig ikke kan lide), så jeg synes det lyder lidt mærkeligt.

Hvis det er tænder hun har ondt for, tænker jeg at hun måske vil spise fx youghurt. Har I prøvet at give hende noget der stadig er "mad", men som vi selv kunne finde på at spise, hvis vi havde ondt i munden. Is måske - bare for at se om hun så vil spise ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Fuglemor

Pikku Myy skriver:

Jeg plejer at have den indstilling at børn nok skal spise når de er sultne (selvfølgelig forudsagt at det ikke er noget de virkelig ikke kan lide), så jeg synes det lyder lidt mærkeligt.

Hvis det er tænder hun har ondt for, tænker jeg at hun måske vil spise fx youghurt. Har I prøvet at give hende noget der stadig er "mad", men som vi selv kunne finde på at spise, hvis vi havde ondt i munden. Is måske - bare for at se om hun så vil spise ...

Is tog hun lidt af den anden dag, og det samme med øllebrød, men vi går ind for hun ikke må få noget med sukker. Vi tog en snak med lægen som mener det skyldes de kommende tænder fordi det er kommet på den måde som det er.  vi skulle blive ved at tilbyde alm mad så hun startede med det for til sidst skulle hun nok tage det når gummerne ikke er ømme mere 

Anmeld

23. maj 2013

Pikku Myy

Fuglemor skriver:

Is tog hun lidt af den anden dag, og det samme med øllebrød, men vi går ind for hun ikke må få noget med sukker. Vi tog en snak med lægen som mener det skyldes de kommende tænder fordi det er kommet på den måde som det er.  vi skulle blive ved at tilbyde alm mad så hun startede med det for til sidst skulle hun nok tage det når gummerne ikke er ømme mere 

Så ville jeg stole på lægen og se det an Held og lykke!

Anmeld

24. maj 2013

Fuglemor

Pikku Myy skriver:

Så ville jeg stole på lægen og se det an Held og lykke!

Mange tak håber det snart er bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.