Vores datter er begyndt at spytte alt mad ud af munden hun får tilbudt. Alt fra grøden om morgen, til rugbrød og aftensmad. Simpelthen alt.
Jeg er ved at blive sindsyg. Det kommer lige ind og bliver kørt rundt i munden og så kommer det ud. Jeg har mistanke om at det er kindtænder der driller. Men hun skal jo have noget ned. I går gav jeg to ekstra flasker så jeg var sikker på hun fik noget. Men først efter alm mad var tilbudt. Men aner ikke hvad jeg skal gøre. Det skal siges at hun i forvejen er pænt kræsen så jeg tilbyder kun det jeg ved hun plejer at elske. Det erstattede for 1 uge til 14 dage siden. Og der fik hun som regel spist det meste af det, så gik det over til at rugbrød osv røg ud. Som regel det meste hun blev tilbudt. Og her de sidste par dage har det så også været øllebrød.
Hvad gør jeg? Skal jeg fortsætte med at tilbyde alm mad, og så give flasken hvis hun hele tiden spytter ud? Hun er meget sulten for hun græder meget ulykkeligt når hun bliver løftet ned og det hører med sult her hos hende. Hun er 1 år
Anmeld