7 dage med sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Ser det også og ved det er mig som er sex stopperen her. Men har så mange smerter i min krop pga graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

tinasmor

Frk-S skriver:

Ser i det også nu??? :-) 

Det første min mand siger er "Lad os prøve det!" - Haha!

Missede starten. Var der en introduktion til parene? Hvad lavede ham der Marc der var så utrolig vigtigt, at han absolut skulle arbejde 24-7. Virkede da lidt mærkeligt, at man selv melder sig til et reality show hvor man skal være intime og så kan man ikke slippe tlf 24 timer.

En anden ting jeg tænker på, var om de i starten af afsnittet fortalte lidt om det andet par. De virkede en smule gamle (sorry) til at have et blebarn. Lige da jeg tændte for tv´et troede jeg de var 50 eller der omkring men kunne se de havde en potte stående samt bleer.

Sorry, blev bare lige nysgering.

Anmeld

21. maj 2013

MIWULA

Frk-S skriver:

hahaHahahaha det siger min mand også. 

Anmeld

21. maj 2013

Loa

tinasmor skriver:

Missede starten. Var der en introduktion til parene? Hvad lavede ham der Marc der var så utrolig vigtigt, at han absolut skulle arbejde 24-7. Virkede da lidt mærkeligt, at man selv melder sig til et reality show hvor man skal være intime og så kan man ikke slippe tlf 24 timer.

En anden ting jeg tænker på, var om de i starten af afsnittet fortalte lidt om det andet par. De virkede en smule gamle (sorry) til at have et blebarn. Lige da jeg tændte for tv´et troede jeg de var 50 eller der omkring men kunne se de havde en potte stående samt bleer.

Sorry, blev bare lige nysgering.

Assurandør tror jeg han var...

Anmeld

21. maj 2013

Mother-love

Valle81 skriver:

Ha ha har lige skruet over og blev så glad:-)

Det kunne være min Anton, der havde kastet med puslespillet og raget alt af bordet:-)

Yes, ikke kun mit barn, der får flip:-D

Hahahah jeg sad også og sagde til kæresten. Hov er det Isabella der er i fjernsynet hehehehe

Anmeld

21. maj 2013

Babydrøm

Frk-S skriver:

Så det sammen med kæresten, men vi synes ik det var videre inspirerende..  Kun det med de små opgaver  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.