7 dage med sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

BigHope13

Frk-S skriver:

Ser i det også nu??? :-) 

Det første min mand siger er "Lad os prøve det!" - Haha!

Jeg ser der også selvom vi bestemt ikke mangler nogen hjælp lige pt (mine gravide lyster = en meget glad mand)

men tror helt sikkert det vil have en positiv effekt at være intime så mange dage i træk. Selvom jeg er lidt overrasket over at de har krise fordi de kun har sex hver 14 dag, synes der skal meget mere mellemrum til før jeg ser det som en krise. Men spændende program og god idé at lade parterne lave udfordringer til en hver anden dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

EnSødMor

Maja88 skriver:

Ej hvornår genudsendes det

Puha, det ved jeg ikke. tjek evt. tv3.dk

Anmeld

21. maj 2013

EnSødMor

christina92 skriver:

Her sidder manden også og sumper med mobilen..

jeg tror vi vil prøve det! Vi er begge sex-stoppere herhjemme, og ofte når den ene har lyst er den anden travl eller træt og omvendt.  Kan ikke engang sige at det er fordi det er hårdt og være forældre for lille tøsen

HAHA hvor er det sjovt!! Nu læste han lige hvad jeg sad og skrev så nu er han gået ned for at børste tænder, for nu skal vi sq dyrke sex, han vil ikke kaldes sex-stopper

Haha ups. 

Jamen så held og lykke da, så mangler i kun 6 dage!

Anmeld

21. maj 2013

EnSødMor

BigHope13 skriver:

Jeg ser der også selvom vi bestemt ikke mangler nogen hjælp lige pt (mine gravide lyster = en meget glad mand)

men tror helt sikkert det vil have en positiv effekt at være intime så mange dage i træk. Selvom jeg er lidt overrasket over at de har krise fordi de kun har sex hver 14 dag, synes der skal meget mere mellemrum til før jeg ser det som en krise. Men spændende program og god idé at lade parterne lave udfordringer til en hver anden dag

Ja syntes det er en god ide med de udfordringer! Det burde man prøve. min mand kunne godt trænge til at prøve at være mig en dag. 

Anmeld

21. maj 2013

Valle81

Ha ha har lige skruet over og blev så glad:-)

Det kunne være min Anton, der havde kastet med puslespillet og raget alt af bordet:-)

Yes, ikke kun mit barn, der får flip:-D

Anmeld

21. maj 2013

-Sigrid-

Frk-S skriver:

Hmm... :-) 

Tja, det er nok også mig der er stopperen herhjemme, men har bare ikke overskud til det efter en hel dag med lillepigen herhjemme. 

Præcis

Vi er begge studerende med en lille en på 16 mdr - som lige er vågnet 

Anmeld

21. maj 2013

Pige2009

Ville synes det var fantastisk med sex hver dag

Anmeld

21. maj 2013

Loa

Rart at se min mand ikke er den eneste der står med iPad ude i køkkenet

Anmeld

21. maj 2013

lycly

Frk-S skriver:

Det handler vist om nogle par der har travlt, som har glemt alt om alenetid og sex, så de skal udfordres med sex i 7 dage i træk.. 

Ah, ja okay

Anmeld

21. maj 2013

BigHope13

Frk-S skriver:

HelHeh

Ja syntes det er en god ide med de udfordringer! Det burde man prøve. min mand kunne godt trænge til at prøve at være mig en dag. 

Hehe ja det samme her. Sidder og er overrasket over hvor dårlige de er til at overholde aftalerne spændende hvordan de selv bedømmer ugens gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.