Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Region Hovedstaden Infomødet er på Gentofte Hospital og samtalen er på Glostrup Hospital
Region Hovedstaden
Infomødet er på Gentofte Hospital og samtalen er på Glostrup Hospital
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Ej hvor skægt Så jeg for dig... Sjovt med det Info møde, må være noget nyt de prøver....
Ej hvor skægt Så jeg for dig... Sjovt med det Info møde, må være noget nyt de prøver....
Er du også elev?
Ja, jeg ved jo ikke, hvordan det har været tidligere, men jeg tror de kan "sortere" den del fra ved at invitere til et obligatorisk infomøde(måske?)
K&S skriver: Er du også elev? Ja, jeg ved jo ikke, hvordan det har været tidligere, men jeg tror de kan "sortere" den del fra ved at invitere til et obligatorisk infomøde(måske?)
Ville så gerne tage den uddannelse - men staveprøven skræmte mig
Held og lykke til ts (og Jer andre)
Loa skriver: Jeps jeg startede sidste oktober og er på riget lige pt Ja det kan sagtens være... Og måske give en del af den almene Info der også....
Jeps jeg startede sidste oktober og er på riget lige pt Ja det kan sagtens være... Og måske give en del af den almene Info der også....
Har du taget anden uddannelsen før denne?
K&S skriver: Har du taget anden uddannelsen før denne?
Nadia&Daniel skriver: Ville så gerne tage den uddannelse - men staveprøven skræmte mig Held og lykke til ts (og Jer andre)
Loa skriver: Jeg har kontoruddannelsen jeg blev færdig med i 2011, så har fået tre måneders merit, så det er skønt
Jeg har kontoruddannelsen jeg blev færdig med i 2011, så har fået tre måneders merit, så det er skønt
Dejligt at høre, jeg blev nemlig uddannet kontorassistent indenfor offentlig administration i 2009
Skal du så skrive fagprøve tidligere end dine "med"elever?
Loa skriver: Hvor godt for dig!! Tillykke med samtalen! Var dog ikke til staveprøve men har hørt alm god stavning og kommaer vist var det væsentlige....Og til samtalen er du selvfølgelig bare dig selv Det var jeg, og synes det var en meget almindelig samtale. Fortalte om hobbyer og interesser, min familie og uddannelse og om mig som person selvfølgelig.....Vil hele torsdagen!
Hvor godt for dig!! Tillykke med samtalen! Var dog ikke til staveprøve men har hørt alm god stavning og kommaer vist var det væsentlige....Og til samtalen er du selvfølgelig bare dig selv Det var jeg, og synes det var en meget almindelig samtale. Fortalte om hobbyer og interesser, min familie og uddannelse og om mig som person selvfølgelig.....Vil hele torsdagen!
Tak
Puh, jeg er nervøs, det har været min store drøm så længe, og nu kommer den pludselig meget tættere på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128