Jer der er Lægesekretærelev eller jer der har søgt og været.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
20 svar
9 synes godt om
21. maj 2013

Lilje82

Været til samtale og staveprøve, hvad kan jeg forvente af sådan en? Hvad ligger de vægt på? det er længe siden, jeg har gået i skole, så er der evt. nogle ting, jeg lige skal terpe lidt på inden? 

Og send gerne nogle krydsede fingre afsted i min retning, det er en stor drøm, jeg kæmpet mig længe for, det ville være så fantastisk, hvis den endelig går i opfyldelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

K&S

Lilje82 skriver:

Været til samtale og staveprøve, hvad kan jeg forvente af sådan en? Hvad ligger de vægt på? det er længe siden, jeg har gået i skole, så er der evt. nogle ting, jeg lige skal terpe lidt på inden? 

Og send gerne nogle krydsede fingre afsted i min retning, det er en stor drøm, jeg kæmpet mig længe for, det ville være så fantastisk, hvis den endelig går i opfyldelse.

Jubiiii, er du blevet indkaldt til samtale?

Anmeld

21. maj 2013

Lilje82

K&S skriver:

Jubiiii, er du blevet indkaldt til samtale?

Ja, de ringede her til aften, og inviterede mig til samtale på torsdag. 

Anmeld

21. maj 2013

K&S

Lilje82 skriver:

Ja, de ringede her til aften, og inviterede mig til samtale på torsdag. 

Ej, hvor godt....! TILLYKKE

for dig...!

Anmeld

21. maj 2013

Lilje82

K&S skriver:

for dig...!

Tak 

Anmeld

21. maj 2013

Lilje82

K&S skriver:

for dig...!

Hvornår var det, du skulle til samtale?

Anmeld

21. maj 2013

K&S

Lilje82 skriver:

Hvornår var det, du skulle til samtale?

Jeg skal til et obligatorisk infomøde den 28. maj og så individuel samtale den 3. juni (de vil ikke se en til samtale, hvis man ikke har været til infomøde)

Anmeld

21. maj 2013

Loa

Lilje82 skriver:

Hvor godt for dig!! Tillykke med samtalen!

Var dog ikke til staveprøve men har hørt alm god stavning og kommaer vist var det væsentlige....

Og til samtalen er du selvfølgelig bare dig selv

Det var jeg, og synes det var en meget almindelig samtale. Fortalte om hobbyer og interesser, min familie og uddannelse og om mig som person selvfølgelig.....

Vil hele torsdagen!

Anmeld

21. maj 2013

Loa

K&S skriver:

Jeg skal til et obligatorisk infomøde den 28. maj og så individuel samtale den 3. juni (de vil ikke se en til samtale, hvis man ikke har været til infomøde)

Hvor skal du til samtale henne?

Anmeld

21. maj 2013

K&S

Loa skriver:

Hvor skal du til samtale henne?

Region Hovedstaden

Infomødet er på Gentofte Hospital og samtalen er på Glostrup Hospital

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.