Hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Maja88

kan hunden ikke være i køkkenet når baby er i stuen fx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Vores lille baby er ca 1 måneder gammel og lagde på sofaen og var ved at vågne da vores lille terrier hund hoppede lige op i hende og lanede med de foreste poter på babys mave..

Hvad skal jeg gøre? Hun skreg ikke eller gav nogen form for lyd fra sig.

altså så længe det er en lille terrier der er tale om tvivler jeg meget på at der er sket noget.. børn siger fra hvis de har ondt

Anmeld

21. maj 2013

Mother-love

Når hun ikke har givet lyd fra sig ville jeg bestemt ikke være urolig.
Mht hunden selvom den normalt ikke må være i sofaen så er det også svært for hunden. For den skal lige vænne sig til hun er der. Og det r bare et beskytte instinkt at den vil være i nærheden af hende. Og den har med garanti vidst hun lå i sofaen men ikke hvor. Og bare ville være i nærheden af hende. Har i hende evt. Med nede på gulvet hvor hunden kan komme til hende? For hvis i ikke har det kan det være grunden til at den hopper op i sofaen.

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Når hun ikke har givet lyd fra sig ville jeg bestemt ikke være urolig.
Mht hunden selvom den normalt ikke må være i sofaen så er det også svært for hunden. For den skal lige vænne sig til hun er der. Og det r bare et beskytte instinkt at den vil være i nærheden af hende. Og den har med garanti vidst hun lå i sofaen men ikke hvor. Og bare ville være i nærheden af hende. Har i hende evt. Med nede på gulvet hvor hunden kan komme til hende? For hvis i ikke har det kan det være grunden til at den hopper op i sofaen.

Vi sidder ind i mellem på gulvet hvor hunden får lov at snuse til baby

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

altså så længe det er en lille terrier der er tale om tvivler jeg meget på at der er sket noget.. børn siger fra hvis de har ondt

Tak det beroligere mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.