Hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
14 svar
4 synes godt om
21. maj 2013

Anonym trådstarter

Vores lille baby er ca 1 måneder gammel og lagde på sofaen og var ved at vågne da vores lille terrier hund hoppede lige op i hende og lanede med de foreste poter på babys mave..

Hvad skal jeg gøre? Hun skreg ikke eller gav nogen form for lyd fra sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Vores lille baby er ca 1 måneder gammel og lagde på sofaen og var ved at vågne da vores lille terrier hund hoppede lige op i hende og lanede med de foreste poter på babys mave..

Hvad skal jeg gøre? Hun skreg ikke eller gav nogen form for lyd fra sig.

Det er hvad der kan ske.

Godt der ikke skete noget.

Hunden skal jo også lige lære at omgås sådan en lille en.

Anmeld

21. maj 2013

Maja88

tror ikke du skal være nervøs for baby.. med hensyn til hunden ved jeg ikke lige hvad jeg tænker

Anmeld

21. maj 2013

Faith

Det er hvad der kan ske. Godt der ikke skete din datter noget.

Hunden skal jo lige vænne sig til at omgås et lille nyt menneske. Den har garanteret ikke set hun lå der.

Under alle omstændigheder er det ikke hundens "skyld". Går ud fra at den er opdraget til gerne at måtte være i sofaen.

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det er hvad der kan ske. Godt der ikke skete din datter noget.

Hunden skal jo lige vænne sig til at omgås et lille nyt menneske. Den har garanteret ikke set hun lå der.

Under alle omstændigheder er det ikke hundens "skyld". Går ud fra at den er opdraget til gerne at måtte være i sofaen.

Den må ikke være. I sofaen men med det samme hun gir sig lidt er hunden der med det samme for at se til hende

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er hvad der kan ske.

Godt der ikke skete noget.

Hunden skal jo også lige lære at omgås sådan en lille en.

Tænker mere om der kan være sket hende noget.. Men så tænker jeg at hun nok ville have sagt noget hvis hun har ondt

Anmeld

21. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Tænker mere om der kan være sket hende noget.. Men så tænker jeg at hun nok ville have sagt noget hvis hun har ondt

jeg er sikker på hun nok skal give lyd hvis hun har ondt

Anmeld

21. maj 2013

Faith

Anonym skriver:

Den må ikke være. I sofaen men med det samme hun gir sig lidt er hunden der med det samme for at se til hende

Ups, ja det kan jeg godt se så

Kan i sørge for at lægge hende et sted hvor hunden ikke kan komme for tæt på? Jeg mener bestemt at hunden skal have lov til at være en del af jeres datters liv, men der skulle jo nødig ske hende noget.

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

jeg er sikker på hun nok skal give lyd hvis hun har ondt

Tak så bliver jeg lidt mere rolig...

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Ups, ja det kan jeg godt se så

Kan i sørge for at lægge hende et sted hvor hunden ikke kan komme for tæt på? Jeg mener bestemt at hunden skal have lov til at være en del af jeres datters liv, men der skulle jo nødig ske hende noget.

Vi prøver også så vidt det er muligt at hunden med i det vi laver med baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.