Fenja09 skriver:
Da min datter var helt lille og til hun var omkring 1 år tog hun også kun power naps. Men da hun så startede i dp begyndte hun langsomt at sove længere til middag. Tror det er meget forskelligt fra barn til barn - og du nævner også at hun har væske i ørerne, som også kan genere rigtig meget. Især når de ligger ned. Mon ikke du ser en lille ændring efter hun har fået lagt dræn?!
Hvis du tror det er ørerne så vil jeg anbefale dig at ringe til ørelægen og sige at det går meget ud over hendes søvnmønster og hendes vågne timer - så vil du højest sandsynlig komme til før. Du kan også bede om at få en tid for at se om de kan udskrive noget smertestillende/antibiotika som måske kan tage noget af det der genere indtil i skal ind om 1 måned.
Synes det er vigtigt at du konsultere en læge hvis du vil give smertestillende - evt. også for tænder. Man kan på apoteket få noget bedøvende til at smøre på gummerne, som kan tage noget af kløen. Du kan også købe en rangle der kan ligges i køleskabet og så kan hun gnide gummerne med den.
/Fenja 
tak for svar.
jeg er stor modstander af at "proppe" børn med unødvendig piller, selvfølgelig skal de da have det hvis de har ondt mm. Men så vidt muligt undgåes. Så når jeg siger at jeg overvejer en panodil til hende, så kan du godt se hvor langt vi er kommet ud /: øvøv
jeg har i dag kontaktet ørelægen, med et svar retur "du må bide i det sure æble, han vil ikke ligge børn under 8 mdr i narkose". Så der er ikke meget hjælp at hente der. overvejer en ny ørelæge, med håber om at komme før til, men så skal vi igennem nye undersøgelser og det er jo lige fedt /:
jeg har købt en bidering der skal på køl, så håber den måske hjælper lidt.
Anmeld