Melder mig ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
19 svar
6 synes godt om
21. maj 2013

AlberteSophie

dette er skrevet i dyb frustration og med håber om hjælp! 

JEG ELSKER MIN DATTER HØJERE END NOGET ANDET, - vil virkelig gå igennem hvad som helt for hende. Hun er fantastik både dag og nat! 

Men men men, hun skriger, gider ikke sin modermælk erstatning længere og det væreste ved det hele hun sover MAX 1 time til sammen om dagen. (sover dog fra 19.30 til 06.30 ca, meD en natte flask). 

Hun startet i dagpleje den første maj, alt er gået over alt forventning og jeg er startet i dagpleje.

hun har væske i sine små øre og skal ha lagt dræn om 1 mdr ca, udover det er en lille tand dukket op.

hvad dævlen kan jeg gøre for at hun ikke er så ked og evt vil sove lidt mere i dagtimerne? Og hvad mon der driller?

hun er forresten 8 mdr her den 11/6

ALLE SVAR TAGES IMOD MED KYS HÅND!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

AlberteSophie

AlberteSophie skriver:

JEG ELSKER MIN DATTER HØJERE END NOGET ANDET, - vil virkelig gå igennem hvad som helt for hende. Hun er fantastik både dag og nat! 

Men men men, hun skriger, gider ikke sin modermælk erstatning længere og det væreste ved det hele hun sover MAX 1 time til sammen om dagen. (sover dog fra 19.30 til 06.30 ca, meD en natte flask). 

Hun startet i dagpleje den første maj, alt er gået over alt forventning og jeg er startet i dagpleje.

hun har væske i sine små øre og skal ha lagt dræn om 1 mdr ca, udover det er en lille tand dukket op.

hvad dævlen kan jeg gøre for at hun ikke er så ked og evt vil sove lidt mere i dagtimerne? Og hvad mon der driller?

Jeg er startet i arbejde IKKE dagpleje 

Anmeld

21. maj 2013

Tulle28

Er det lige startet? For der ligger et tigerspring ved 8 mdr.

Anmeld

21. maj 2013

onlyme

AlberteSophie skriver:

Min datter sover altså også kun 1 til 1½ time i løbet af dagen puttes 18,30 og sover til 07,00 ca. når hun altså ikke bliver vækket så ser jeg intet unormalt ved,.!

Men det er nok bisserne der driller,. Prøv med lidt is enden du putter hende om dagen,.! Det skulle gerne nedkøle lidt,.!

Anmeld

21. maj 2013

AlberteSophie

Tulle28 skriver:

Er det lige startet? For der ligger et tigerspring ved 8 mdr.

Syntes det har stået på i 1 mdr men det er blevet værre de sidste 2 uger

Anmeld

21. maj 2013

AlberteSophie

onlyme skriver:

Min datter sover altså også kun 1 til 1½ time i løbet af dagen puttes 18,30 og sover til 07,00 ca. når hun altså ikke bliver vækket så ser jeg intet unormalt ved,.!

Men det er nok bisserne der driller,. Prøv med lidt is enden du putter hende om dagen,.! Det skulle gerne nedkøle lidt,.!

Syntes bare ikke det er nok søvn, hun gnider øjne og er møg træt men overgiver sig sket ikke /:

når du siger is? Hvad mener du så helt præcis?

tusind tak for svar

Anmeld

21. maj 2013

onlyme

AlberteSophie skriver:

Syntes bare ikke det er nok søvn, hun gnider øjne og er møg træt men overgiver sig sket ikke /:

når du siger is? Hvad mener du så helt præcis?

tusind tak for svar

Nej så er det selvfølgelig ikke aktuelt hun kun sover 1 time,.!
Jamen is skulle hjælpe de bette pus med at ''bedøve'' bisserne så det gør knap så ondt,.!
Prøv evt en dag med lidt Panodil for at se om det skulle hjælpe for så er det helt sikkert bisserne,.
Min datter opførte sig ligesådan da hendes bisser kom dog vågnede hun også om natten,.!

Anmeld

21. maj 2013

livhemdrup

Min søn sover max 1,5 time i løbet af dagen men vågner stadig mindst hver tredje time om natten så har desværre ingen råd. Han er dog kun 4 måneder. Men føler med dig. Det kan blive en smule frusterende 

Anmeld

21. maj 2013

Janni.

Du skriver hun skal have lagt dræn om 1 mdr, det kan sagtens være dem der generer. Har du prøvet at hæve hendes hovedgærde lidt når hun sover?

Anmeld

21. maj 2013

AlberteSophie

onlyme skriver:

Nej så er det selvfølgelig ikke aktuelt hun kun sover 1 time,.!
Jamen is skulle hjælpe de bette pus med at ''bedøve'' bisserne så det gør knap så ondt,.!
Prøv evt en dag med lidt Panodil for at se om det skulle hjælpe for så er det helt sikkert bisserne,.
Min datter opførte sig ligesådan da hendes bisser kom dog vågnede hun også om natten,.!

Jeg kaster mig ud i det. Tak for rådet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.