Så er vi igang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Lyder rigtig godt og fornuftigt så prøv om du kan holde det på den måde. Men ja behandlings verdenen er så utroligt spændende, og især fra den tid hvor det ligesom er er ude af ens egne hænder og man skal lade naturen gå sin gang

Ja, tror jeg ikke stresser fordi vi bare håber der noget inden for de næste 10 mdrs tid, så vi føler vi har tid og tid at give af, og håber det lønner sig til at få ønsket opfyldt, kommer det lidt senere er det også okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Sås

Ja, tror jeg ikke stresser fordi vi bare håber der noget inden for de næste 10 mdrs tid, så vi føler vi har tid og tid at give af, og håber det lønner sig til at få ønsket opfyldt, kommer det lidt senere er det også okay

Så skønt jeg følte selv at stresset og toppen blev taget efter vi kom igang netop fordi der jo bare skete noget så må tiden vise hvor længe det skal tage.

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Så skønt jeg følte selv at stresset og toppen blev taget efter vi kom igang netop fordi der jo bare skete noget så må tiden vise hvor længe det skal tage.

Ja, har det ok med om det bliver insemination mandag eller vi skal videre, men tænk hvis jeg kunne slippe for hormoner var det jo skønt

Anmeld

21. maj 2013

Putomanen

Uhhh, hvor spændende, at der sker noget Jeg for dig

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

Putomanen skriver:

Uhhh, hvor spændende, at der sker noget Jeg for dig

Tak

Anmeld

21. maj 2013

Team Putte

Maja84 skriver:

Ikke med ? Er det min datter du snakker om

Hvis det ik er hendes fødselsdag har du ik opdateret din ticker Der står hun er 1 år præcis

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

Hvor spændende 

Held og lykke med det 

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

Team Putte skriver:

Hvis det ik er hendes fødselsdag har du ik opdateret din ticker Der står hun er 1 år præcis

Nåååååå he he ja så er det mangel på opdatering for hun havde fødselsdag i april må jeg vist få gjort

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

Nessie skriver:

Hvor spændende 

Held og lykke med det 

Tak

Anmeld

21. maj 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Var afsted til gynækologen i dag. Har på 3.5 mdr kun kunne teste positivt for 1 æl
. Jeg blev scannet og sørme ikke om der var en læbælte på 15 mm, så nu skal jeg afsted igen fredag, ser alt fint id skal vi enten lave hjemmerul med æl-sprøjte eller jeg skal insemineres mandag, hvis ikke den har udviklet, vil de sætte mens igang, så cyklus skulle passe og jeg kan nå at få et forsøg mere inden de går på ferie så enten et forsøg hvis ægblæren ikke udvikler eller 2 forsøg medundertegn vi opnår graviditet nu her

Så er vi igang, hvor er det vildt

Skønt sødeste... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.