Så er vi igang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
19 svar
13 synes godt om
21. maj 2013

Kløver

Var afsted til gynækologen i dag. Har på 3.5 mdr kun kunne teste positivt for 1 æl
. Jeg blev scannet og sørme ikke om der var en læbælte på 15 mm, så nu skal jeg afsted igen fredag, ser alt fint id skal vi enten lave hjemmerul med æl-sprøjte eller jeg skal insemineres mandag, hvis ikke den har udviklet, vil de sætte mens igang, så cyklus skulle passe og jeg kan nå at få et forsøg mere inden de går på ferie så enten et forsøg hvis ægblæren ikke udvikler eller 2 forsøg medundertegn vi opnår graviditet nu her

Så er vi igang, hvor er det vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

**Ønskebabyen

Maja84 skriver:

Var afsted til gynækologen i dag. Har på 3.5 mdr kun kunne teste positivt for 1 æl
. Jeg blev scannet og sørme ikke om der var en læbælte på 15 mm, så nu skal jeg afsted igen fredag, ser alt fint id skal vi enten lave hjemmerul med æl-sprøjte eller jeg skal insemineres mandag, hvis ikke den har udviklet, vil de sætte mens igang, så cyklus skulle passe og jeg kan nå at få et forsøg mere inden de går på ferie så enten et forsøg hvis ægblæren ikke udvikler eller 2 forsøg medundertegn vi opnår graviditet nu her

Ej hvor spændende håber I snart står med en positiv test

Anmeld

21. maj 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Uhh hvor spændende krydser fingre for at alt udvikler sig som det skal over de næste par dage og får at der snart kommer to magiske streger til dig

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

**Ønskebabyen skriver:

Ej hvor spændende håber I snart står med en positiv test

Tak

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Uhh hvor spændende krydser fingre for at alt udvikler sig som det skal over de næste par dage og får at der snart kommer to magiske streger til dig

Tak, vi tager det meget stille og roligt og forventer intet, prøver meget at bevare roen og ikke stresse, og ikke sætte forventningerne op, så kan skuffelsen blive slem, men hvor er det alligevel bare spændende

Anmeld

21. maj 2013

E.J.mor.

Maja84 skriver:

jeg vil bare sige at det lyder så fantastisk at man kan gøre så mange ting for at kan blive gravid.

det lyder forvirrende, men nok nemt når man først er inde i det

held og lykke

Anmeld

21. maj 2013

Team Putte

Maja84 skriver:

hvor spændende! Og så lige på lillepigens fødselsdag.. Det giver held og tillykke med hende

Anmeld

21. maj 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

LysLyse

Tak, vi tager det meget stille og roligt og forventer intet, prøver meget at bevare roen og ikke stresse, og ikke sætte forventningerne op, så kan skuffelsen blive slem, men hvor er det alligevel bare spændende

Lyder rigtig godt og fornuftigt så prøv om du kan holde det på den måde. Men ja behandlings verdenen er så utroligt spændende, og især fra den tid hvor det ligesom er er ude af ens egne hænder og man skal lade naturen gå sin gang

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

E.J.mor. skriver:

jeg vil bare sige at det lyder så fantastisk at man kan gøre så mange ting for at kan blive gravid.

det lyder forvirrende, men nok nemt når man først er inde i det

held og lykke

Kan se autokorrekturen har spillet ind...

Jeg synes det virkede fint og forstår det videre forløb, bare dejligt og vildt overrasket til den gode side at der var en ægblære så håber den udvikler sig

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

Team Putte skriver:

hvor spændende! Og så lige på lillepigens fødselsdag.. Det giver held og tillykke med hende

Ikke med ? Er det min datter du snakker om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.