Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Junibæbs2013 skriver: Jaaah, jeg tror, at du er gravid
Jaaah, jeg tror, at du er gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor_til_2_unger skriver: Hos nogle kvinder kan LH hormonet holde peaket i op til 7 dage,og der med vil testen stadig være positiv. At der er lidt lysrød streg på din G-test,er fordi den har ligget for tæt på din ÆL test,og der med er farven der fra,kommet over i din G-test. Det har jeg desværre selv oplevet nogle gange. Der er ingen der kan teste positiv på en G-test i 2+4.
Hos nogle kvinder kan LH hormonet holde peaket i op til 7 dage,og der med vil testen stadig være positiv.
At der er lidt lysrød streg på din G-test,er fordi den har ligget for tæt på din ÆL test,og der med er farven der fra,kommet over i din G-test.
Det har jeg desværre selv oplevet nogle gange.
Der er ingen der kan teste positiv på en G-test i 2+4.
Anonym skriver: Når okay så fik jeg da det på plads ! Skal teste næste torsdag så er 3+0 imorgen hvornår kan jeg tidligst teste positivt
Når okay så fik jeg da det på plads ! Skal teste næste torsdag så er 3+0 imorgen hvornår kan jeg tidligst teste positivt
Der er ca. 50% af kvinderne der kan teste positiv 8-10 dage efter ÆL,men man skal ikke blive ked,hvis den er negativ,den kan meget vel stadig nå at blive positiv.
Anonym skriver: Jeg er blevet lidt forvirret at alt det har bp øhm jeg havde æggelægnings den 17 maj og den positivt som alle sagde herinde. Og ifølge mig selv skulle jeg være 2+4 idag så to jeg bare en lille test både af æg test og g test for sjovt ! Havde det mærkeligt i kroppen... og nu kigger jeg på dem begge. Synes den stadig ser ret positivt ud min æg test.. Hvordan kan det være ?? Har jeg det stadig i kroppen, skal jeg være sammen med manden idag så. Synes min g test kommer med en lille streg øverst ... Forvirret er jeg
Jeg er blevet lidt forvirret at alt det har bp øhm jeg havde æggelægnings den 17 maj og den positivt som alle sagde herinde. Og ifølge mig selv skulle jeg være 2+4 idag så to jeg bare en lille test både af æg test og g test for sjovt ! Havde det mærkeligt i kroppen... og nu kigger jeg på dem begge. Synes den stadig ser ret positivt ud min æg test.. Hvordan kan det være ?? Har jeg det stadig i kroppen, skal jeg være sammen med manden idag så. Synes min g test kommer med en lille streg øverst ... Forvirret er jeg
simone_jacobsen skriver: Hvis du er gravid er du jo kun 4 dage henne, så træk den 10 dage og test så igen.
Hvis du er gravid er du jo kun 4 dage henne, så træk den 10 dage og test så igen.
Mor_til_2_unger skriver: Der er ca. 50% af kvinderne der kan teste positiv 8-10 dage efter ÆL,men man skal ikke blive ked,hvis den er negativ,den kan meget vel stadig nå at blive positiv.
Min g test var positiv da jeg var blevet gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128