Kan ikke helt forstå det her ? Hjælp meget mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
27 svar
2 synes godt om
21. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg er blevet lidt forvirret at alt det har bp øhm jeg havde æggelægnings den 17 maj og den positivt som alle sagde herinde. Og ifølge mig selv skulle jeg være 2+4 idag så to jeg bare en lille test både af æg test og g test for sjovt ! Havde det mærkeligt i kroppen... og nu kigger jeg på dem begge. Synes den stadig ser ret positivt ud min æg test.. Hvordan kan det være ?? Har jeg det stadig i kroppen, skal jeg være sammen med manden idag så. Synes min g test kommer med en lille streg øverst ... Forvirret er jeg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Det er lidt bedre billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. maj 2013

Albertsen92

Det er spændende.. Så er der nok en chance for, at der er et befrugtet æg. Prøv at test i morgen igen

Håber den er der

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen som kan hjælpe mig

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Det er spændende.. Så er der nok en chance for, at der er et befrugtet æg. Prøv at test i morgen igen

Håber den er der

Hvordan synes du at det ser ud på billede er den stadig positivt ? Jamen er kun 2+4 idag..

Anmeld

21. maj 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Hvordan synes du at det ser ud på billede er den stadig positivt ? Jamen er kun 2+4 idag..

Æl test er positiv, og synes også der er en streg på g testen.. Så prøv at se om den bliver tydeligere

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Æl test er positiv, og synes også der er en streg på g testen.. Så prøv at se om den bliver tydeligere

Er den så hopper jeg på manden i aften tester igen imorgen så

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvad siger i andre piger ?

Anmeld

21. maj 2013

gokkelok

De hormoner, som gør at du har ægløsning, vil være i kroppen i nogle dage. ca. en uge, derfor den stadig viser positiv. 

Når man tager en graviditetstest før man skulle have haft sin menstruation, og den viser positiv, kan man altså blive noget så skuffet, hvis man så får sin menstruation alligevel. De fleste befrugtede æg dør, mener det er omkring 40 %. Så først test efter 1. udeblevne menstruationsdag.

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

De hormoner, som gør at du har ægløsning, vil være i kroppen i nogle dage. ca. en uge, derfor den stadig viser positiv. 

Når man tager en graviditetstest før man skulle have haft sin menstruation, og den viser positiv, kan man altså blive noget så skuffet, hvis man så får sin menstruation alligevel. De fleste befrugtede æg dør, mener det er omkring 40 %. Så først test efter 1. udeblevne menstruationsdag.

Okay så kan jeg bedre forstå det hele. Skal først have mens næste torsdag. Så må jeg jo bare vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.