Insimination?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det håber jeg virkelig at vi kan, for hvis vi skal vente til næste mens, går vi ind i en periode med ferielukning. Så hvis ikke vi kan starte med det samme, skal vi vente 3 måneder før opstart :/

Det samme her, håber også vi kan nå 1 forsøg inden feriestart, men kun hvis jeg får sat gang i mens, ellers skal vi vente til sep alt efter min egen mens

Krydser det bedste for jer, hvornår skulle i til samtale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Mini us

Anonym skriver:

Jeg prøver lige igen

Hvis vi skal igennem insimination (hvilket vi har fået at vide vi skal tegne med)

Hvor hurtigt kan vi så komme igang?

Vi skal til en samtale på klinikken en onsdag og mandag ugen efter forventer jeg mens, men er det ikke for tidligt at tilmelde sig ?

Tror det er lidt forskelligt.. hvis I har været til alle undersøgelser hos div. Læger osv pg det så kan jeg ikke se hvorfor du ikke skal kunne starte når du får din mens. Da vi var til samtale havde jeg min mens og vi startede samme dag med hormoner held og lykkemed det hele husk a få slappet af i kroppen og vær positiv omkring det psyken betyder meget

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det samme her, håber også vi kan nå 1 forsøg inden feriestart, men kun hvis jeg får sat gang i mens, ellers skal vi vente til sep alt efter min egen mens

Krydser det bedste for jer, hvornår skulle i til samtale

Årh håber for jer at i når at starte behandling inden ferie. 

Vi skal til samtale D. 12/6 Så må vi se hvad de siger.

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Mini us skriver:

Tror det er lidt forskelligt.. hvis I har været til alle undersøgelser hos div. Læger osv pg det så kan jeg ikke se hvorfor du ikke skal kunne starte når du får din mens. Da vi var til samtale havde jeg min mens og vi startede samme dag med hormoner held og lykkemed det hele husk a få slappet af i kroppen og vær positiv omkring det psyken betyder meget

Dejligt og høre i kunne starte op samme dag, så er der da håb for os.

Vi har fået taget en masse prøver, så håber det kan lade sig gøre.

Tak, jeg prøver virkelig os bare at slappe af så meget jeg nu kan. Det er bare svært

Anmeld

21. maj 2013

Mini us

Kender det men sørg for ro og glæde omkring dig og så skal det nok lykkes hurtigt

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Årh håber for jer at i når at starte behandling inden ferie. 

Vi skal til samtale D. 12/6 Så må vi se hvad de siger.

Spændende, håber i også kan komme hurtigt igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.