Insimination?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
15 svar
2 synes godt om
20. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvis vi nu skal igennem insiminis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg prøver lige igen

Hvis vi skal igennem insimination (hvilket vi har fået at vide vi skal tegne med)

Hvor hurtigt kan vi så komme igang?

Vi skal til en samtale på klinikken en onsdag og mandag ugen efter forventer jeg mens, men er det ikke for tidligt at tilmelde sig ?

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der ved om det er for tidligt ?

Anmeld

20. maj 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Jeg prøver lige igen

Hvis vi skal igennem insimination (hvilket vi har fået at vide vi skal tegne med)

Vi skal til en samtale på klinikken en onsdag og mandag ugen efter forventer jeg mens, men er det ikke for tidligt at tilmelde sig ?

Nej det tror jeg ikke det er

Vi tilmeldte os en måned efter ca

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

Jeg skal til gyn i morgen og tror at mår i ved samtalen beslutter det er det, så går man igang ved næstkommende mens eller der hvor den burde komme ved normal cyklus hvis man skal have sat cyklus igang, med mindre noget ferie går i vejen for det

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg skal til gyn i morgen og tror at mår i ved samtalen beslutter det er det, så går man igang ved næstkommende mens eller der hvor den burde komme ved normal cyklus hvis man skal have sat cyklus igang, med mindre noget ferie går i vejen for det

Det håber jeg virkelig at vi kan, for hvis vi skal vente til næste mens, går vi ind i en periode med ferielukning. Så hvis ikke vi kan starte med det samme, skal vi vente 3 måneder før opstart :/

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Nej det tror jeg ikke det er

Vi tilmeldte os en måned efter ca

Håber os vi kan komme igang med det samme, men 5 dage er bare kort tid. Så er ret nervøs for at de siger det ikke kan lade sig gøre

Anmeld

20. maj 2013

Newsence

I skal have taget prøver begge før I kommer igang og nogle af dem har tid så ikke sikkert I når det denne gang men krydser fingre

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

newsence skriver:

I skal have taget prøver begge før I kommer igang og nogle af dem har tid så ikke sikkert I når det denne gang men krydser fingre

Vi har fået taget alle prøver, mangler bare at jeg skal scannes?

Hvilket jeg gerne skulle blive til samtalen også.

Anmeld

20. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg prøver lige igen

For dig. Vi skal også til samtale snart hvor er du henvist til ? Du må gerne skrive privat hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.