Kan man tænke sig til symptomer i brysterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Det er kun 3. gang vi prøver, og det er jo ingen ting! Men det føles som en evighed, specielt den sidste uge op til testdag... 
Og så er tanken om at min kærestes eks blev gravid to gange i første hug nedslående, for så må det være mig den er gal med.. 

Vi har prøvet i 18 måneder uden held.

Som jeg skriver: Nogle er heldige, andre er mindre heldige. Du kan aldrig sammenligne dig med andre kvinder, fordi der kan være mange faktorer som spiller ind uden at det nødvendigvis handler om, at du "fejler" noget.

3 cyklusser er ingenting - bare vent og se. Snart er den der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det er kun 3. gang vi prøver, og det er jo ingen ting! Men det føles som en evighed, specielt den sidste uge op til testdag... 
Og så er tanken om at min kærestes eks blev gravid to gange i første hug nedslående, for så må det være mig den er gal med.. 

Så testen var negativ i dag? 

Det er altså overhovedet ikke givet, den er gal med dig! Eller nogen af jer for den sags skyld. Der kan være så meget, der spiller ind. Desuden er mandens sædkvalitet jo ikke "stationær" med ændrer sig løbende..

Jeg  for jer. Op med hovedet. Og kan du så lige blande hende x'en udenom om jeres babyprojekt! 

Anmeld

21. maj 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ro på , det skal nok komme ;-)

Anmeld

21. maj 2013

Dorthe1986

Frk. Himmelblå skriver:

an 

Lad mig sige, det sådan: Du kan tænke dig til alverdens symptomer, men når den så endelig er der, så er du faktisk ikke rigtigt i tvivl. Sådan har jeg i hvert fald haft det. - Jeg har ikke turdet tro det, men dybest set, har jeg godt vidst, at jeg var gravid, når jeg var det...

Håber, det giver lidt mening..

Sådan havde jeg det også!

Anmeld

21. maj 2013

Frk. Himmelblå

Dorthe1986 skriver:

Sådan havde jeg det også!

Ja, men  det er jo sjovt nok først i retrospekt at man for alvor oplever, at det jo var anderledes! Man tør jo ikke rigtig tro på sig selv, inden man har de to røde streger. Men mine syptomer har altså været mere overbevisende, når den har været der...

Anmeld

21. maj 2013

Dorthe1986

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, men  det er jo sjovt nok først i retrospekt at man for alvor oplever, at det jo var anderledes! Man tør jo ikke rigtig tro på sig selv, inden man har de to røde streger. Men mine syptomer har altså været mere overbevisende, når den har været der...

Lige præcis. Det var ikke fordi jeg havde voldsomt mange symptomer. Der var faktisk ømme bryster jeg gik med i en måneds tid. Men slog det hen som min krop og pco, der drillede mig. Var nået dertil at jeg ikke troede på at det skulle lykkes uden hjælp.

Men netop, da jeg så stod med den positive test tænkte jeg bare: Selvfølgelig! Altså efter jeg havde danset rundt af ren jubel kl 6 om morgenen

Anmeld

21. maj 2013

DitteFisk

Hvis man ved tankens kraft kan få brystet til at spænde og mælke ved at tænke på sin baby (host host..), så tror jeg bestemt også man kan tænke sig til mange andre fysiske reaktioner!  Irriterende hvad kroppen kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.