Kan man tænke sig til symptomer i brysterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.334 visninger
16 svar
2 synes godt om
20. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej kvinder!

Jeg render lige pt. rundt med hævede, ømme bryster, "puffy areola's" og meget ømme nipples... Alle blodårer i mine bryster er synlige...

Kan man tænke sig til sådanne symptomer, eller kommer det kun hvis der er noget om snakken??  Skal teste i morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Mum33

Ork ja - jeg har mange gange haft indbildt kvalme, store bryster, osv., uden at være gravid. Ens krop kan virkelig spille en et pus, hvis man ønsker at blive gravid. Måske fordi man er så opmærksom på symptomer. Men lad os håbe det ikke er indbildning, hvis det er det I ønsker 

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Ork ja - jeg har mange gange haft indbildt kvalme, store bryster, osv., uden at være gravid. Ens krop kan virkelig spille en et pus, hvis man ønsker at blive gravid. Måske fordi man er så opmærksom på symptomer. Men lad os håbe det ikke er indbildning, hvis det er det I ønsker 

Det undrer mig bare, det er kun det ene bryst hvor areola er meget hævet, men begge bryster er tunge, hævede, blodårerne er synlige, nippelerne er meget sensible og jeg er øm ude omkring armhulerne...

Synes det er vildt hvis man med tanker kan få brysterne til at vokse!

Anmeld

20. maj 2013

Mum33

Det kan den ... Men som man også kan se herinde, så har folk ofte "indbildte symptomer". Men lad os håbe at den er der 

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Det kan den ... Men som man også kan se herinde, så har folk ofte "indbildte symptomer". Men lad os håbe at den er der 

Jeg håber, men tør efterhånden slet ikke tro på det, synes det virker som en kamp at blive gravid 

Anmeld

20. maj 2013

Mum33

Anonym skriver:

Jeg håber, men tør efterhånden slet ikke tro på det, synes det virker som en kamp at blive gravid 

Det kan virke som så lang tid når man prøver - vores nr 2 tog 5 mdr. Jeg var desperat  hvor lang tid har I prøvet ? 

Anmeld

20. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej kvinder!

Jeg render lige pt. rundt med hævede, ømme bryster, "puffy areola's" og meget ømme nipples... Alle blodårer i mine bryster er synlige...

Kan man tænke sig til sådanne symptomer, eller kommer det kun hvis der er noget om snakken??  Skal teste i morgen!

Lad mig sige, det sådan: Du kan tænke dig til alverdens symptomer, men når den så endelig er der, så er du faktisk ikke rigtigt i tvivl. Sådan har jeg i hvert fald haft det. - Jeg har ikke turdet tro det, men dybest set, har jeg godt vidst, at jeg var gravid, når jeg var det...

Håber, det giver lidt mening..

Anmeld

20. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej kvinder!

Ja man kan tænke sig til det.

Har været der

Anmeld

20. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

Frk. Himmelblå skriver:

Lad mig sige, det sådan: Du kan tænke dig til alverdens symptomer, men når den så endelig er der, så er du faktisk ikke rigtigt i tvivl. Sådan har jeg i hvert fald haft det. - Jeg har ikke turdet tro det, men dybest set, har jeg godt vidst, at jeg var gravid, når jeg var det...

Håber, det giver lidt mening..

det er desværre ikke alle der har lige let ved at fornemme det... de tre gange jeg har været gravid  (tredje gang nu) har jeg ikke haft nogen fornemmelse overhoved, desværre... men jeg kender mange der bare har vidst det fra starten af deres graviditeter...

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Det er kun 3. gang vi prøver, og det er jo ingen ting! Men det føles som en evighed, specielt den sidste uge op til testdag... 
Og så er tanken om at min kærestes eks blev gravid to gange i første hug nedslående, for så må det være mig den er gal med.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.