frk andreasen skriver:
min datter vil slet ik tage flaske. så det er fra alm kop. el tud kop fra baby nova hvor det bare løber ud. af 3 små huller
jeg er så småt begyndt at intruducere det 3 måltid grød om dagen men det slet ik hver dag jeg kan få 3 måltider i hende. tror de fuldkornsgrød mætter ret godt ..
de sidste 2 aftner har hun fået lidt kogt hakket oksekød tilsat i hendes kartoffel/grøntsagsmo smed lidt sødmælk tilsat det har mættet hende ret godt til natten hun har da sovet fra 18,30 til 00,30 det er virkelig fremskridt 
Du er gået over til fuldkornsgrød? Åh jeg er så nervøs for at gøre noget forkert for tideligt, selvom jeg godt ved at det er forskelligt fra børn til børn hvad de kan og ikke kan. Vi startede med grød da han var 3,5 mdr. så jeg havde overvejet at starte fuldkorn, ølle, eller havregrød snart, men tør ikke når nu der står man ikke må. (læs: total første gangs mor

)
Og kød... må de også få det nu?
Ej jeg er bare helt på bar bund i alt det her mad marked - kører hirse og risgrød og introducerede idag boghvedegrød. Udover det gulerod, blomkål, kartoffel, og diverse frugtgrød. - men er ved at køre lidt død i de samme ting, da han er på næsten 3 x grød om dagen. Det afhænger lidt af hans middagslur og om vi er i nærheden af det når han er sulten til frokost.
Anmeld