Isabella var på 4 måltider da var 6 mdr. Hun droppede selv flasken da hun var 7,5 mdr. Og der havde jeg snakket med sp om det fordi hun drak 300 ml i den ene flaske hun fik og sp sagde at hvis hun droppede den gjorde det ikke noget. Jeg gav hende mme at drikke til de fleste måltider. Men hun nægtede da hun var 7,5 mdr.
Men hun var også hurtig om at starte både på vælling og skemåltid.
Da hun var 2,5 mdr kunne vi simpelthen ikke nøjes med bare mme. Der havde vi i en lille mdr mærket at hun manglede noget mere mættende. Så da hun var 2,5 mdr sagde sp at vi skulle give hende vælling.
Da hun var 3,5 mdr startede vi på grød for vællingen havde ikke hjulpet en dyt. Og derfra kom der bare hurtigt flere måltider ind. De der smagsprøver de fleste starter med var aldrig tilfældet her.
Jeg måtte også opgive amningen da hun var 3-4 uger for jeg havde simpelthen ikke nok til hende. Jeg kunne ikke nå at producere nyt mælk inden hun ville have igen. Og kl 14 var der ikke mere at komme efter før igen om natten.
Mht til sugerør det er først nu hvor Isabella er knap 2 år hun kan finde ud af at drikke af sugerør hehe
Jeg har haft 2 forskellige sp' er og ingen af dem har sagt noget til at Isabella stoppede med flasken så hurtigt så tror ikke du skal være alt for bekymret

bare tilbyd til han selv siger fra.
Anmeld