7 mdr og grovæder?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Tulle28

Min datter er 8,5 mdr og spiser:

07.30: ca. 1 dl øllebrød med frugtmos
10.30: ammes
11.30: 1 rundenom rugbrød med pålæg, agurk i stave
15.00: ammes
16.00: 1/2 avocado eller banan, evt. lidt mere rugbrød
17.00-17.30: aftensmad - det vi spiser. Spiser som regel en ordentlig portion.
18.30: ammes og godnat
22.00: ammes

Spiser alt mellem 2 og VIRKELIG mange gange om natten, det er jo svært at sige, hvor mange ml der ryger ned, når man ammer.

Børn plejer jo selv at regulere, hvor meget mad de har brug for. Måske vokser han og så er der brug for lidt krudt. I andre perioder spiser de mindre. Hvis han ellers trives, så ville jeg ikke være så bekymret, men får han ondt i maven, kunne det være du skulle give ham lidt mindre og hyppigere måltider? Evt. noget havregrød eller lignende inden sengetid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Chevro

Mor Til Oktober Børn skriver:

Grød vil han ikke have herhjemme
Han starter i vuggestue den 3/6 og håber derefter at han ligesom får en rigtig bad rutine.
Han har ingen tænder endnu men klare fint at tygge maden

Det med at snakke med lægen var ingen succes.
Min kæreste, far til ungerne, tog ham afsted idag da jeg blev indlagt i går aftes, og da hun ser Kristian er det første hun siger "det bliver godt når du kan gå, så du kan gå den tykke mave væk". Drengen er 7mdr og vejer 9kilo og er 73cm, det vil jeg ikk betegne som tyk?

Nej det vil jeg bestemt heller ikke. Min søn er 11 mdr nu, vejer knap 10 kg og er 75 - han er ikke vokset så voldsomt de sidste par måneder. Og tror måske det er samme vægt osv som da Villads var de der 7-8 mdr. Så du skal se på om drengen trives :-)

Indlæggelse? :/ Det lyder ikke godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.