nielsen80 skriver:
Altså jeg har også en datter på 9 måneder med en meget stor appetit - lyder faktisk meget som din mht mængder - dog får hun kun mad en gang om natten, men ligesom dig får hun MME kl 7 og kl 11 trods et kæmpe aftensmåltid.
Det jeg tænker er, at de små ved bedst mht appetit, og er dit barn sund og rask, så skal de have mad til de er mætte. Du kunne dog overveje om 1) måltidet tager tilpas tid - hvis baby sluger maden, når han måske ikke at opleve at være mæt. Her kan et måltid snildt tage en halv time. 2) at give gode mættende mellemmåltider (brød, banan/avokado m.m), og få fyldt på i løbet af dagen.
Så længe du sørger for, at det mad drengen får er god og sund, og at han tager på som han skal, så tror jeg ikke du skal bekymre dig.
Her bruger vi tid på at spise vores mad. 
Kristian derimod bruger ikke ret meget tid på at spise. Lige så snart han ser mad, om det er hans eller vores så er han der. Har prøvet give vand og mælk, så han ligesom får maden ned i maven, men niksen, mad først drikke bagefter.
Han får meget rugbrød, banan, osv. så han bliver mæt, men han spiser 1 stykke bondebrød til middag, og har prøvet at give ham havregryn til morgenmad, for det mætter jo, og han vil gerne spise det, men 2 timer efter er han sulten igen.
Vi har så sent som her til aften kæmpet med en dreng der har ondt i maven fordi han spiser så meget, og det sker gerne 4-5 gange ugentligt. 
Men han er sund og rask ellers, og tager godt på. Sidst var det 540gr på 6 dage?! Så måske lidt for meget,. Men SP har intet sagt.
Han skal have 5 mdrs vaccine på tirsdag (lidt forsinket, men sygdom og vaccine passer ikke sammen) og så have læge undersøgelse bagefter, så må jeg spørge lægen der hvad vi kan gøre, for det er også synd for ham, synes jeg.