Hvad ønskede/ønsker jeres guld sig i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

1990h

Asta&Alfred skriver:

Det ser ud som om du allerede har nogle rigtig gode ting på ønskesedlen. Jeg synes bestemt godt at I kan sige at I ikke ønsker jer ting i sølv.

Hvis der skal lidt flere ønsker på listen, tænker jeg at det også kunne være lækkert med noget tøj som, flere også allerede har nævnt - måske noget man ikke selv vil gå at købe:-)

Rigtig god barnedåb:-)

Rigtig god ide med tøj..

Folk kan jo spørge om størrelsen når vi nærmer os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

1990h

BabyMus skriver:

Tænkte lige nøjagtig på Georg Jensen elefanten. (:

Ellers en MyLittleBettie dukke måske? Og hvad med Royal Copenhagen musselmalet mega babysæt? Lige det jeg tænkte på. (:

Og ja, synes jeg godt man kan sige. Nogle ville måske købe det, selvom jeg tænker at flest nok vil købe noget der står på ønskesedlen når de nu har ønsker at gå efter. Men du har ret i at det ville være ærgerligt hvis man får mange af den slags ting og man ikke rigtig har lyst til det.

God ide med royal copenhagen babysæt

Ja jeg syns jo personligt der mere over sparefanten end de sædvanlige sparegrise.

Anmeld

20. maj 2013

Asta&Alfred

1990h skriver:

Rigtig god ide med tøj..

Folk kan jo spørge om størrelsen når vi nærmer os

Ja præcis:-)

Anmeld

20. maj 2013

Mettefpigen

Altid godt med legetøj de kan bruge når de blir større :-) jeg ønskede meget brio (tog, klodser, zylofon) gåvogn og sådan nogle ting :-)

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

Hvad med
Personligt tæppe med navn fra babysam ( har vi til begge unger og er så glade for dem, bliver brugt i sommerhalvåret i barnevognen bla)

Gavekort til fotograf ( vi havde månedsfotograf i stedet)

Bestik ( min ældste fik sin fars bestik, fra han var dreng, min datter fik sin farmors dagmarkors)

Personlig godnatbog ( har vi til begge sene fik som dåbsgave den anden til 1 års fødselsdag)

Første tand/første hårlok sæt

Penge til en børneopsparing

Næste str autostol (vi fik penge til næste str autostol til den ældste, og havde nået at løbe på bid til den yngste så hun fik istedet tripptrapp stol, der havde vi en til bores søn)

Brio ( både brio og duplo har vi fået til dem begge her, og kan klart anbefales)

LEGO duplo

En lille gåvogn eller dukkevogn

Billedramme

Forsølvning af første sut eller de første sko

Anmeld

20. maj 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
1990h skriver:

jeg skal snart lave invitationer færdige og ønskeseddel.

hvad ønskede jeres børn sig?..

indtil videre har jeg

trip trap stol og babysæt dertil

gavekort til ønskebørn og babysam

royal copenhagen stjernetegn figur

legegulv.

aktivitets legetøj

penge

hc andersen samlede værker

georg jensen sparefanten.

men har i ideer til nogle ønsker. måske mere praktiske ønsker til når hun bliver ældre?

hvis man snakker med folk omkring ønsker, syntes i så godt man kan være bekendt at sige at hun ikke ønsker sig i bunkervis af sølvtøj?.
- selvfølgelig er en sparegris og dåbsrør dejligt at få, men vi har været til dåber hvor de næsten har fået 3-5 stykker af hvert og syntes det er lidt ærgeligt.

Fødselsdagsflag
Fødselsdagstog
Legekøkken
Bobles
Playtray til Trip Trap
Sansegynge
Gavekort til fotograf
Barnevognssele
Gåvogn
Duplo
Mega Blocks
Play2Learn/Fisher Price "Dukkehus"
Juniordyne + betræk
Sandkasse
Ting til badet

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

20. maj 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

indtil videre har jeg

legegulv.

aktivitets legetøj

penge

men har i ideer til nogle ønsker. måske mere praktiske ønsker til når hun bliver ældre?

hvis man snakker med folk omkring ønsker, syntes i så godt man kan være bekendt at sige at hun ikke ønsker sig i bunkervis af sølvtøj?.
- selvfølgelig er en sparegris og dåbsrør dejligt at få, men vi har været til dåber hvor de næsten har fået 3-5 stykker af hvert og syntes det er lidt ærgeligt.

En klapvogn eller penge hertil ?

Anmeld

20. maj 2013

ønskebørn74

1990h skriver:

indtil videre har jeg

legegulv.

aktivitets legetøj

penge

Weeleebug.. 

Anmeld

20. maj 2013

Mother-love

1990h skriver:

indtil videre har jeg

legegulv.

aktivitets legetøj

penge

Vi ønskede os faktisk heller ikke rigtig sølvtøj andet end dåbsrør og en sparegris.
Men vi fik en masse smykker. Og self er jeg da mega glade for dem. Men der går jo bare 100 år før Isabella kan bruge dem.
Men ved ikke om man kan sige at man ikke ønsker alle de ting
Men evt. Tøj, ting til børneværelset, legetøj og evt. Klapvogn.

Anmeld

20. maj 2013

Trinemn

Vi sendte samme liste til sæle inviterede (50 stk) og vi endte med kun at H.C Andersen to gange, ellers var der kun en af hver..

Her var ønskesedlen således:

dåbsrør

piet hein bordflag

sansegynge

bobles tumlemøbler

den store åh abe boks

H.C Andersens samlede værker

legetæppe

memozz plade

børnebøger

vågelampe

penge til børneopsparing

gavekort til fotografering

håber det gav lidt inspiration  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.