Hvad ønskede/ønsker jeres guld sig i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.177 visninger
22 svar
8 synes godt om
19. maj 2013

1990h

jeg skal snart lave invitationer færdige og ønskeseddel.

hvad ønskede jeres børn sig?..

indtil videre har jeg

trip trap stol og babysæt dertil

gavekort til ønskebørn og babysam

royal copenhagen stjernetegn figur

legegulv.

aktivitets legetøj

penge

hc andersen samlede værker

georg jensen sparefanten.

men har i ideer til nogle ønsker. måske mere praktiske ønsker til når hun bliver ældre?

hvis man snakker med folk omkring ønsker, syntes i så godt man kan være bekendt at sige at hun ikke ønsker sig i bunkervis af sølvtøj?.
- selvfølgelig er en sparegris og dåbsrør dejligt at få, men vi har været til dåber hvor de næsten har fået 3-5 stykker af hvert og syntes det er lidt ærgeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

B&J

vi ønskede os en klapvogn. fordi så havde vi den..

hvad med en memozz

så er der jo den der den første lokke og den første tand

tøj

legetøj

barnets første bog hvis i ikke har en

sengetøj

håndglæder

ja eller hvis i står og mangler noget det kan jo også være legetøj eller ting til når barnet bliver ½år tiden flyver jo afsted 

Anmeld

19. maj 2013

1990h

B&J skriver:

vi ønskede os en klapvogn. fordi så havde vi den..

hvad med en memozz

så er der jo den der den første lokke og den første tand

tøj

legetøj

barnets første bog hvis i ikke har en

sengetøj

håndglæder

ja eller hvis i står og mangler noget det kan jo også være legetøj eller ting til når barnet bliver ½år tiden flyver jo afsted 

god ide..

ja man kan jo nemt ønske sig ting til fremtiden..

Anmeld

19. maj 2013

B&J

1990h skriver:

god ide..

ja man kan jo nemt ønske sig ting til fremtiden..

ja nemlig... fordi det er altså svært til en dåb med gaver syntes jeg fordi barnet har jo næsten ikke brug for noget man har jo hele starts pakken hihihih

Anmeld

19. maj 2013

1990h

B&J skriver:

ja nemlig... fordi det er altså svært til en dåb med gaver syntes jeg fordi barnet har jo næsten ikke brug for noget man har jo hele starts pakken hihihih

jaaa man køber jo oftes det de har brug for..

Anmeld

20. maj 2013

BabyMus

1990h skriver:

indtil videre har jeg

legegulv.

aktivitets legetøj

penge

men har i ideer til nogle ønsker. måske mere praktiske ønsker til når hun bliver ældre?

hvis man snakker med folk omkring ønsker, syntes i så godt man kan være bekendt at sige at hun ikke ønsker sig i bunkervis af sølvtøj?.
- selvfølgelig er en sparegris og dåbsrør dejligt at få, men vi har været til dåber hvor de næsten har fået 3-5 stykker af hvert og syntes det er lidt ærgeligt.

Tænkte lige nøjagtig på Georg Jensen elefanten. (:

Ellers en MyLittleBettie dukke måske? Og hvad med Royal Copenhagen musselmalet mega babysæt? Lige det jeg tænkte på. (:

Og ja, synes jeg godt man kan sige. Nogle ville måske købe det, selvom jeg tænker at flest nok vil købe noget der står på ønskesedlen når de nu har ønsker at gå efter. Men du har ret i at det ville være ærgerligt hvis man får mange af den slags ting og man ikke rigtig har lyst til det.

Anmeld

20. maj 2013

BabyMus

1990h skriver:

indtil videre har jeg

legegulv.

aktivitets legetøj

penge

Så lige denne, der er godt nok mange gode ønsker. Måske du kan få lidt inspiration fra den: http://laugesbarnedaab.blogspot.dk/2013_02_01_archive.html 

Anmeld

20. maj 2013

Tranebaer

Hvad med ikke at sende den samme ønskeseddel til alle gæsterne? Så kan du jo bare fjerne noget af sølvtøjet på listen og evt. tilføje nogle andre ting, som du ikke vil stå med fire af på dagen..

Anmeld

20. maj 2013

NinaNymannMadsen

Her ønskede de sig
Et dagmar kors (det har jeg fra min dåb og de skulle også ha et )
En dåbsramme
Tøj
Legetøj
Gavekort til ønskebørn, babysam, h og m, name it og fætter br.
Penge
Sparegris
Smukkeskrin
Sengetøj
Hagesmæker

Anmeld

20. maj 2013

Asta&Alfred

1990h skriver:

indtil videre har jeg

legegulv.

aktivitets legetøj

penge

Det ser ud som om du allerede har nogle rigtig gode ting på ønskesedlen. Jeg synes bestemt godt at I kan sige at I ikke ønsker jer ting i sølv.

Hvis der skal lidt flere ønsker på listen, tænker jeg at det også kunne være lækkert med noget tøj som, flere også allerede har nævnt - måske noget man ikke selv vil gå at købe:-)

Rigtig god barnedåb:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.