kan det virkelig passe. min datters afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Team Putte

1990h skriver:

hihi sjovt min hedder også ida.

ja jeg ved det ikke..nu begyndte vi bare og undre os over at det var så tyndt så det nærmest lå en lille sø i bleen

Det er altså oz et fantastisk navn ↲ kan godt forstå i lige giver det en tanke.. håber andre kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

baby012

Det lyder ikke normalt eller rart  

har ammet begge mine børn, og der har ALDRIG været problemer med maven.. 

Synes du skal ringe til sp og snakke med hende.. 

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Janne T. skriver:

Har du læst det link jeg sendte? 

Barnet græder ofte og er ofte meget irritabel og rastløs
Barnet kløjes i mælken under amningen
Barnet lader til at bide eller hage sig fast i brystvorten under amningen
Mælken sprøjter når barnet giver slip, specielt i begyndelsen af en amning
Moderen kan have ømme brystvorter
Amningen føles ofte som en kamp, hvor babyen tager fat og giver slip hele tiden
Barnet dier ofte og i meget kort tid, 5 eller 10 min ad gangen
Barnet lader til at have et had/kærlighedsforhold til brystet
Barnet bøvser meget eller har meget luft i maven, og har tendens til at gylpe meget
Barnet har grøn, tynd eller slimet eksplosiv afføring
Moderens bryster føles ofte overfyldte
Moderen har ofte tilstoppede mælkegange

de røde kan jeg nikke genkendelse til..

læste lige at liggende amning kan være godt ved hurtig nedløbs refleks..hun virker faktisk tit mere tilpas når vi ligger ned..

Anmeld

19. maj 2013

1990h

baby012 skriver:

Det lyder ikke normalt eller rart  

har ammet begge mine børn, og der har ALDRIG været problemer med maven.. 

Synes du skal ringe til sp og snakke med hende.. 

jaa kunne være jeg skulle gøre det så vi kan finde ud af om der noget galt eller ej..

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Team Putte skriver:

Det er altså oz et fantastisk navn ↲ kan godt forstå i lige giver det en tanke.. håber andre kan hjælpe

hihi ja

Anmeld

19. maj 2013

Team Putte

1990h skriver:

hvordan?..altså af mælk?..der i hvert fald rigeligt..men hun vil jo også æde og æde og æde..her de sidste par dage har vi haft held med at få hende til og tage sutten..

husk at når det er varmt til de gerne amme ofte.. For at slukke tørsten måske det har spillet ind at det pludseligt er blevet markant varmere blot en tanke men hun kan jo oz have ondt i maven.. Det kan de små mistolke som sult

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Team Putte skriver:

husk at når det er varmt til de gerne amme ofte.. For at slukke tørsten måske det har spillet ind at det pludseligt er blevet markant varmere blot en tanke men hun kan jo oz have ondt i maven.. Det kan de små mistolke som sult

det har faktisk været sådan her meget længe også inden varmen kom. hvor det simpelthen bare vælter ud. men sundhedsplejsken var her en dag og så det og nævnte ikke noget derfor har vi ikke tænkt videre over det før i dag hvor hun kunne presse noget ud af 5 omgange og bleen simpelthen sejlede..så var det vi kiggede lidt på hinanden og syntes at det næsten er for utroligt altså..

Anmeld

19. maj 2013

Team Putte

1990h skriver:

det har faktisk været sådan her meget længe også inden varmen kom. hvor det simpelthen bare vælter ud. men sundhedsplejsken var her en dag og så det og nævnte ikke noget derfor har vi ikke tænkt videre over det før i dag hvor hun kunne presse noget ud af 5 omgange og bleen simpelthen sejlede..så var det vi kiggede lidt på hinanden og syntes at det næsten er for utroligt altså..

Så er dei nok ik varmen  

Anmeld

19. maj 2013

Maja88

Aprilla prøvede vi ved engang imellem at skulle presse/grave det ud..

Un var ammebarn

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Team Putte skriver:

Så er dei nok ik varmen  

det sku svært. men varmen gør det værre kan jeg så hilse og sige..i går lå hun i liften og sked og det væltede ud af alle sider altså og hun fik smurt sig selv helt ind i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.