kan det virkelig passe. min datters afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
29 svar
3 synes godt om
19. maj 2013

1990h

Kan det virkelig passe at stort set hver gang min baby på 3.5uge skal ligge og presse vildt og vanvittig så hun bliver helt hysterisk når hun skal skide og hun så skider det ud af 5 gange så det vælter ud af alle sider i bleen og alle de bleer vi har prøvet og det er så tyndt så det nærmest ligger som en sø i bleen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Team Putte

1990h skriver:

Kan det virkelig passe at stort set hver gang min baby på 3.5uge skal ligge og presse vildt og vanvittig så hun bliver helt hysterisk når hun skal skide og hun så skider det ud af 5 gange så det vælter ud af alle sider i bleen og alle de bleer vi har prøvet og det er så tyndt så det nærmest ligger som en sø i bleen.

Måske der sidder en klump i klemme så det kun er det tynde der kan komme forbi..så hun reelt har forstoppelse selvom der kommer prut i bleen.. vi kæmpede dog oz med at holde på det tynde prut de kommer med i starten men synes ik det lyder godt at hun skal presse meget for at få tyndt ud..ud..

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Team Putte skriver:

Måske der sidder en klump i klemme så det kun er det tynde der kan komme forbi..så hun reelt har forstoppelse selvom der kommer prut i bleen.. vi kæmpede dog oz med at holde på det tynde prut de kommer med i starten men synes ik det lyder godt at hun skal presse meget for at få tyndt ud..ud..

Ja men kan hun få forstoppelse når hun udelukket kun bliver ammet?..

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Team Putte skriver:

altså nogle gange kan hun sagtens komme af med det uden vi hverken hører eller ser det imens hun bare er helt afslappet.

men her til aften hvor hun kom af med noget for første gang i dag så pressede hun for at få det ud. hun pressede højlyt og blev helt rød i hovedet og måtte alligevel presse længe..det sker snart tit syntes jeg..dog kan hun også uden..

Anmeld

19. maj 2013

Team Putte

1990h skriver:

Ja men kan hun få forstoppelse når hun udelukket kun bliver ammet?..

uha jeg kunne desværre ik amme Ida så jeg har ingen erfaring med ammebørn.. Måske det bare er maven der lige skal falde på plads når det ik er hver gang

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Team Putte skriver:

uha jeg kunne desværre ik amme Ida så jeg har ingen erfaring med ammebørn.. Måske det bare er maven der lige skal falde på plads når det ik er hver gang

hihi sjovt min hedder også ida.

ja jeg ved det ikke..nu begyndte vi bare og undre os over at det var så tyndt så det nærmest lå en lille sø i bleen

Anmeld

19. maj 2013

StudPsyk

1990h skriver:

hihi sjovt min hedder også ida.

ja jeg ved det ikke..nu begyndte vi bare og undre os over at det var så tyndt så det nærmest lå en lille sø i bleen

Kan du have overproduktion?

http://www.ammenet.dk/wiki/overproduktion

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Janne T. skriver:

Kan du have overproduktion?

http://www.ammenet.dk/wiki/overproduktion

hvordan?..altså af mælk?..der i hvert fald rigeligt..men hun vil jo også æde og æde og æde..her de sidste par dage har vi haft held med at få hende til og tage sutten..

Anmeld

19. maj 2013

StudPsyk

1990h skriver:

hvordan?..altså af mælk?..der i hvert fald rigeligt..men hun vil jo også æde og æde og æde..her de sidste par dage har vi haft held med at få hende til og tage sutten..

Har du læst det link jeg sendte? 

Anmeld

19. maj 2013

1990h

Janne T. skriver:

Har du læst det link jeg sendte? 

gud havde ikke set linket..jeg tjekker lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.