så skete det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Kay

B&J skriver:

efter jeg har tabt mig bløder jeg også meget mere og spiser ca 1-2 timer imellem hvor jeg alm spiser 2-3 timer imellem, men kan mærke jeg skal have mere ind ellers får jeg det så dårligt når jeg har mit.... det er super træls men så længe det hjælper er jeg glad...

men det gode ved det hele er du ved det så du kan holde styr på det

jeps... og så nogle gange sker det bare alligevel...  men for det meste når jeg at mærke det få sekunder fær så jeg når og sætte mig ned 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

B&J

Kay skriver:

jeps... og så nogle gange sker det bare alligevel...  men for det meste når jeg at mærke det få sekunder fær så jeg når og sætte mig ned 

ej hvor godt du kan nå det sidste gang det skete for mig sad jeg på wc og knaldede hoved direkte ned i gulvet fik en kæmpe bule og mine briller var totalt skæve og havde daniel i maven på det tidspunkt hold op hvor blev jeg bange, men heldig vis min gode læge sagde han er godt beskyttet der inde gav mig en krammer og sagde jeg er ked af jeg ikke kan gøre noget... det hjalp da helt vildt men er ked af det har stået på siden jeg var 8

Anmeld

19. maj 2013

Kay

B&J skriver:

ej hvor godt du kan nå det sidste gang det skete for mig sad jeg på wc og knaldede hoved direkte ned i gulvet fik en kæmpe bule og mine briller var totalt skæve og havde daniel i maven på det tidspunkt hold op hvor blev jeg bange, men heldig vis min gode læge sagde han er godt beskyttet der inde gav mig en krammer og sagde jeg er ked af jeg ikke kan gøre noget... det hjalp da helt vildt men er ked af det har stået på siden jeg var 8

wow det lydder godt nok ik rat  er også ret glad for at jeg som regl får sat mig ned fandemer upraktisk at lide af 

Anmeld

19. maj 2013

Kay

B&J skriver:

wow det lydder godt nok ik rat  er også ret glad for at jeg som regl får sat mig ned fandemer upraktisk at lide af 

Anmeld

20. maj 2013

simone_jacobsen

Kay skriver:

for første gang i lidt over 2 år bløder jeg... ja har jo godt nok været gravid i 9 af månederne... men siden 2 maj 2011 har jeg ikke blødt (ud over efterfødsels flåd)

en af de "herlige" ting ved pco...

er så spændt på om det opføre sig som det plejede... så jeg får 7-10 dage med kæmpe smerter og styrtblødning....  eller om det bliver stille og roligt  

ja en sjov tilng at dele... men hvad fanden  

Vil lige tilføje, at manglende blødning afhænger af hvilken type PCO man har

Anmeld

20. maj 2013

B&J

Kay skriver:

ja det er upraktisk for hver gang jeg starter en nyt sted i praktik så skal jeg jo sige det og det er ikke sjovt, for det er jo ikke noget der bare sker men de skal jo vide det

Anmeld

20. maj 2013

Kay

simone_jacobsen skriver:

Vil lige tilføje, at manglende blødning afhænger af hvilken type PCO man har

ja selvfølgelig... kan ik se hvad det har med sagen at gørre her??  

Anmeld

20. maj 2013

Kay

B&J skriver:

ja det er upraktisk for hver gang jeg starter en nyt sted i praktik så skal jeg jo sige det og det er ikke sjovt, for det er jo ikke noget der bare sker men de skal jo vide det

ja... ej hvor øv  

her har jeg fundet ud af at i går var stilhed før stormen... har blødt igennem 2 gange siden vi stod op 7.30   hvis min mand ik var på job var jeg flyttet ud på badeværelset og bo   men nu har jeg plastret alle sidde overflader over med håndklæder 

Anmeld

20. maj 2013

B&J

Kay skriver:

ja... ej hvor øv  

her har jeg fundet ud af at i går var stilhed før stormen... har blødt igennem 2 gange siden vi stod op 7.30   hvis min mand ik var på job var jeg flyttet ud på badeværelset og bo   men nu har jeg plastret alle sidde overflader over med håndklæder 

Det kan jeg godt forstå du har gjord hold da op din krop må være helt ude af sig selv når du bløder sådan kan godt forstå du skal spise hele tiden for at holde det hele oppe og køre ej hvor er det bare ikke sjovt

Anmeld

20. maj 2013

Kay

B&J skriver:

Det kan jeg godt forstå du har gjord hold da op din krop må være helt ude af sig selv når du bløder sådan kan godt forstå du skal spise hele tiden for at holde det hele oppe og køre ej hvor er det bare ikke sjovt

ja nemlig... det giver jo ret god mening... går altid med de mest sugende natbind der er til at finde for at prøve at undgå gennemblødning  men et lille nys host eller grin så kan de ikke holde det tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.