så skete det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.666 visninger
33 svar
5 synes godt om
19. maj 2013

Kay

for første gang i lidt over 2 år bløder jeg... ja har jo godt nok været gravid i 9 af månederne... men siden 2 maj 2011 har jeg ikke blødt (ud over efterfødsels flåd)

en af de "herlige" ting ved pco...

er så spændt på om det opføre sig som det plejede... så jeg får 7-10 dage med kæmpe smerter og styrtblødning....  eller om det bliver stille og roligt  

ja en sjov tilng at dele... men hvad fanden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

B&J

selv om det er længe siden så lyder det slet ikke sjovt hvis du styrt bløder og det gør ondt osv... øv øv øv

Anmeld

19. maj 2013

Kay

B&J skriver:

selv om det er længe siden så lyder det slet ikke sjovt hvis du styrt bløder og det gør ondt osv... øv øv øv

nej... men lige nu er det stille og roligt...

plejer også at kunne finde på at besvime et par gange under de ture... godt de max er der hvert ½ år  

men har end ikke engang måte tage piller endnu og det virker helt tilforladeligt... håååber det bliver ved på den måde  

Anmeld

19. maj 2013

B&J

Kay skriver:

nej... men lige nu er det stille og roligt...

plejer også at kunne finde på at besvime et par gange under de ture... godt de max er der hvert ½ år  

men har end ikke engang måte tage piller endnu og det virker helt tilforladeligt... håååber det bliver ved på den måde  

godt det er stille og roligt fy besvime der er ikke noget være jeg hader det så meget

Anmeld

19. maj 2013

BigHope13

Kay skriver:

for første gang i lidt over 2 år bløder jeg... ja har jo godt nok været gravid i 9 af månederne... men siden 2 maj 2011 har jeg ikke blødt (ud over efterfødsels flåd)

en af de "herlige" ting ved pco...

er så spændt på om det opføre sig som det plejede... så jeg får 7-10 dage med kæmpe smerter og styrtblødning....  eller om det bliver stille og roligt  

ja en sjov tilng at dele... men hvad fanden  

Åh det kunne jo være skønt hvis dine blødninger har aftaget i styrke og så bare kommer lidt mere regelmæssigt det jo det vi ønsker mest os pco piger. krydser fingre for at Det fortsætter stille og roligt.

Anmeld

19. maj 2013

Kay

B&J skriver:

godt det er stille og roligt fy besvime der er ikke noget være jeg hader det så meget

nej det er virkeligt ubehageligt 

Anmeld

19. maj 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Åh det kunne jo være skønt hvis dine blødninger har aftaget i styrke og så bare kommer lidt mere regelmæssigt det jo det vi ønsker mest os pco piger. krydser fingre for at Det fortsætter stille og roligt.

tak ja det er et af de største ønsker... og så lidt forudsigelig hed måske selvom man jo vender sig til at hver eneste gang man tører sig tjekker man for blod... eller ejg gør i alt fald  tror også jeg så en kende sjov ud i ansigtet i morges da der så var noget 

Anmeld

19. maj 2013

B&J

Kay skriver:

nej det er virkeligt ubehageligt 

ja det er det er noget jeg lider af ingen ved hvad der sker men mellem 3-6 år går der imellem også besvimer jeg ved ikke hvorfor, lægerne ved ikke hvorfor har været igennem en masse test osv men ingen forklaring, det sker bare og ønsker det ikke for nogle for ej hvor er det ubehageligt

Anmeld

19. maj 2013

Kay

B&J skriver:

ja det er det er noget jeg lider af ingen ved hvad der sker men mellem 3-6 år går der imellem også besvimer jeg ved ikke hvorfor, lægerne ved ikke hvorfor har været igennem en masse test osv men ingen forklaring, det sker bare og ønsker det ikke for nogle for ej hvor er det ubehageligt

jeps... her der sker det hvis jeg under en blødning springer et måltid over eller udskyder det for længe... også hvis det bare er et mellem måltid... så skal helst spise hele tiden... noget med at min blodprocent i forvejen ik er for god så kan ik rigtig tåle styrtblødningerne...  

men nej bestemt ik sjovt... 

Anmeld

19. maj 2013

B&J

Kay skriver:

jeps... her der sker det hvis jeg under en blødning springer et måltid over eller udskyder det for længe... også hvis det bare er et mellem måltid... så skal helst spise hele tiden... noget med at min blodprocent i forvejen ik er for god så kan ik rigtig tåle styrtblødningerne...  

men nej bestemt ik sjovt... 

efter jeg har tabt mig bløder jeg også meget mere og spiser ca 1-2 timer imellem hvor jeg alm spiser 2-3 timer imellem, men kan mærke jeg skal have mere ind ellers får jeg det så dårligt når jeg har mit.... det er super træls men så længe det hjælper er jeg glad...

men det gode ved det hele er du ved det så du kan holde styr på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.