hvordan bruger i jeres tv? radio osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

Balderson

Vi har slet ikke radio herhjemme.. Og når der kører musik hos os, så er det børnesange ;0)

Fjernsynet er kun tændt, hvis der er noget vi vil se...

Vi har så også valgt kun at have fjernsyn i stuen.. Ikke noget med at have dem i soveværelse, i spisestuen osv...

Vi elsker at sidde og snakke sammen når vi spiser, og vi er især blevet opmærksom på hvor vigtig det er efter vi har fået vores søn....

Der vil vi ikke spilde vores tid på, at glo på fjernsyn..

Der er det familietid hjemme hos os, her man får samlet op på dagen, høre hvordan min mands dag er gået eller hører om min søn har haft en god dag i dagplejen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg hører musik - HELE tiden. Men ikke radio, mere vetilrettelagte playlists jeg selv laver på min iPod. Min kæreste er slet ikke musikfreak og tænder måske for det en gang hvert halve år... Jeg har altid iPoden med i tasken (som han faktisk har givet mig) og foretager mig sjældent noget uden musik... Miljøskadet tror jeg...

Hvad angår TV ser vi / jeg nyhederne og DUM. Ellers downloader vi serier og ser de afsnit vi gider inden sengetid. Det står ALDRIG på som baggrundslyd - så ville det jo kollidere med min musik

Anmeld

3. juli 2009

Honningblomst

Når jeg går alene om aftenen så nyder jeg at høre musik....er børnene vågne så snakker vi og så synes jeg bare radio/musik bliver støj, så der slukker vi.
Jeg har slet ikke tv i stuen, så det kan af gode grunde ikke være tændt..
Knus Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.