hvordan bruger i jeres tv? radio osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

finkedinke

Je ger jo startet i mødregruppe. Og jeg har undret mig så meget over flere af mødrenes brug af fjernsynet. Den første vi var hos havde et lille tv i spisestuen kørende i baggrunden da vi ankom. Det blev skruet ned men ikke slukket. Det var morgen tv, der kørte og ingen så eller hørte det selv om det var i samme rum. Jeg troede først at det var en forglemmelse at det ikke blev slukket.
Den næste i mødregruppen tændte sit tv uden lyd i et tilstødende rum da vi var ankommet. Heller ikke her så/hørte nogen på tv.

Nu er jeg så nysgerrig. hvordan bruger i tv hjemme hos jer? SER i det? eller kører det bare som lydtapet? hører i radio?
Jeg kan sagtens gå herhjemme flere dage i træk og hverken høre radio eller se tv. Det interesserer mig ikke. 
Jeg tjekker som regel nyheder og baby.dk på nettet når Clara sover til middag.

Min mand skal helst have baggrundsstøj, et rum uden tv tager han sin bærbare pc med og ser en film på. Selv når han tømmer opvasker bruger han lige 5 min på at starte pc og film, det tager lige så lang tid at gøre klar som at tømme opvaskeren i sig selv  På job hører han radio hele dagen.

Hvad gør i derhjemme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Mira0911

Jeg må erkende, at det er det samme her...

Anmeld

3. juli 2009

xx

Engang imellem kan jeg godt glemme at slukke for TVet, men for det meste er det kun tændt når der rent faktisk er en der ser det. Jeg hører nogen gange musik derpå når jeg går og rydder op eller noget, men det er kun fordi vi ikke lige nu har radio...

Anmeld

3. juli 2009

Henriette72

Vores derhjemme kører også som baggrundsstøj...
Min mand vil gerne have tv i køkkenet, men der sagde jeg nej. Det er det eneste sted ud og badeværelset at der ikk er tv. Jeg vil gerne sidde og spise min mad i fred og kunne hygge uforstyrret med min datter og mand. Det er netop det jeg husker fra min barndom, hvor vi sad og fortalte om vores dag.

Anmeld

3. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
I dagtimer hvor jeg er alene hjemme (eller bare sammen med manden) hører vi gerne radio eller cd. Det bliver brugt både til baggrundsstøj eller for at jeg pludslig har en undskyldning for at skråle en tonedøv sang for fuld kraft  Om aftenen ser vi på fjernesynet eller også er det slukket. Selv har jeg kun set lidt mickys klubhus om morgnen de sidste 2 uger. Vejret er for godt til dårlig fjernsyn.

På arbejde har jeg gernre lidt blandet musik kørende når jeg er på  kontoret (og ikke sidder med den forbandede telefon!!)

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Uha ja sådan er der os en fra min mødregruppe der er. Hvis Claus har set nyhederne om morgen inden han tager afsted kan han godt glemme og slukke det og så glemmer jeg det os så det køre bare hele dagen på samme kanal, men det er nu sjældent. 

Der var en periode hvor det bare kørte som baggrundstøj, men sådan er det ikke mere. Jeg nyder når der er helt ro her det bare så dejligt, Jeg høre heller ikke radio. Jeg nyder her er ro og jeg ser heller ikke fjernsyn om aften jo hvis jeg ved der kommer noget jeg bare vil se.

Knus Diana som før i tiden skulle have fjernsyn i alle rum og skulle ha det til at køre HELE dagen men efter jeg har født faktisk er lidt ligeglad med fjernsynes og synes faktisk bare det fylder

Anmeld

3. juli 2009

Betina88

Jeg ser fjernsyn mens jeg sidder ved min bærbar , og når jeg ikk' sidder foran min bærbar ..

Jeg har fjernsynet tændt , mens jeg vasker op , så jeg kigger på det , mens jeg tørre af ..

Anmeld

3. juli 2009

Hunhesten

Min kæreste tænder tv'et i det sekund han opholder sig i nærheden af det så jeg er efterhånden ved at vænne mig til det som baggrundsstøj. På trods af det tror jeg faktisk ret ofte jeg beder ham om at slukke det, han er vel mand så det der med at svare på ting og se tv samtidig er i hans tilfælde en umulighed

Jeg har aldrig set så meget tv som efter vi flyttede sammen, dog har vi nu fået for vane at se serier eller film på dvd når vi går i seng.

Har vi gæster er det altid slukket. En enkelt undtagelser er når der er fodbold som vi begge er tossede med at se, her "advarer" vi dog gæsterne inden vi laver aftalen.

Anmeld

3. juli 2009

Nanna1985

Vi høre meget radio  Eller Fia´s børne CDér og hun elsker at danse rundt til musikken om det er fra radioen eller fra hendes eget musik.. 

Anmeld

3. juli 2009

3rollinger

Vi har kun fjernsyn i stuen og det er som regel kun taendt naar nogen ser paa det.

Radio hoerer jeg i bilen og paa arbejde, men sjaeldent hjemme.

Min baggrundsstoej er mine stoejende unger og det de eventuelt ser i fjernsynet. Stilhed er her ihvertfald sjaeldent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.