Blev pludselig så trist.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Muhmi

Wampires skriver:

kender det udmærket godt...

faktisk oplever jeg oftest den der bum-nedtur følelse når jeg har det allerbedst...

for mig tror jeg det handler om at jeg er lidt bange for at nyde det jeg har fordi jeg konstant har i baghovedet at det lige så hurtigt kan forsvinde igen.. ikke at jeg på nogen måder har grund til at føle det sådan med min kæreste eller vores søn eller noget... men "old habbits die hard"...

bedste råd er at når ungerne sover så fortæl manden du har brug for et pusterum og så sæt dig lidt og nyd dig selv og lad manden klare ungerne i løbet af natten hvis det er muligt...

Åårh så meget spot on.. Gik og tænkte præcis det samme da jeg var på vej op i brugsen tidligere... At nu skal jeg passe på at jeg ikke bliver FOR glad, for så er der et eller andet der ramler... Åndsvagt at tænke egentlig, men kan sgu ikke lade være.. Jeg håber selvfølgelig ikke at der er noget der går i vasken eller at der sker noget drastisk.. Men man skal heller ikke være for glad for, så vil en lille ting måske virke større end den egentlig er, hvis du forstår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Muhmi

Faith skriver:

Man tager jo udgangspunkt i de problemer/prøvelser man står i på det givne tidspunkt. Så kan det godt være andre mener det er "luksusproblemer". Det kan du ikke bruge til så meget.

Fuldammer du eller kan din mand tage over med en flaske sommetider?

I januar måned var jeg i byen med en veninde for første gang i næsten 2 år. Og hvilken bytur! Vi drak og dansede hele natten og jeg var først hjemme kl 8 om morgenen. Det har jeg ikke gjort siden jeg var ung. Jeg lever stadig højt på den bytur selvom det efterhånden er længe siden. Men bare det at få lov til at være Mia, og ikke "kun" hende med de 3 drenge som er gift med x. Det var awesome!

Håber du snart får mulighed for at tage en rigtig hyggedag sammen med din veninde. Ellers må du sku skrive. Så tager vi en bytur

Ja jeg gør.. Vi begynder først at give grød om fjorten dages tid

Min veninde kommer over her til dåben, men der får vi nok heller ikke så meget tid til at bare være mig og hende, for vi skal ordne en masse praktiske ting i forhold til dåben.. Ud og hente kagen, pynte op, lave maden passe ungerne (hun har tvillinge drenge på Silas' alder) osv osv. Men jeg har sagt til Anders at én af dagene skul hende og jeg lige ud og have os en kop kaffe et sted, bare mig og hende, så må mænderne lige tage sig af de fire unger herhjemme

Haha, super sødt at du tilbyder en druktur, men sådan en er jeg først klar til om 5-7 mdr. ca. så kan jeg ligeså stille begynde at holde op med at amme tænker jeg

Anmeld

17. maj 2013

Laulund87

Årh

Sådan nogle dage har jeg TIT! Okay jeg har også en del psykisk at kæmpe med, men hey sådan nogle superwoman-mødre som dig har da også brug for mig/alene tid!

Lyt til dig selv og sørg for at passe på Runes og Silas' mor

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

Kan nu godt forstå du trænger til lidt tid for dig selv..  Det gør vi alle indimellem.. 

Troede bare ikke jeg havde SÅ meget behov for det at jeg ligefrem ville få sådan en total nederen dag pga. det 

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Årh

Sådan nogle dage har jeg TIT! Okay jeg har også en del psykisk at kæmpe med, men hey sådan nogle superwoman-mødre som dig har da også brug for mig/alene tid!

Lyt til dig selv og sørg for at passe på Runes og Silas' mor

Årh søde, er altså slet ikke en superwomanmor...  Ville ønske jeg var Så ville det her jo være en smal sag

Tror jeg beder Anders om en lille halv dag for mig i morgen, hvor jeg egentlig kun ammer Rune og så passer Anders ellers ungerne for mig.. Bare i et par timer mens jeg sidder og laver nogle ting jeg gerne vil.. Det kunne være rart

Anmeld

17. maj 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Årh søde, er altså slet ikke en superwomanmor...  Ville ønske jeg var Så ville det her jo være en smal sag

Tror jeg beder Anders om en lille halv dag for mig i morgen, hvor jeg egentlig kun ammer Rune og så passer Anders ellers ungerne for mig.. Bare i et par timer mens jeg sidder og laver nogle ting jeg gerne vil.. Det kunne være rart

Nå, men så tæt på

Ja det lyder som en super god idé!

Anmeld

17. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Muhmi skriver:

Åårh så meget spot on.. Gik og tænkte præcis det samme da jeg var på vej op i brugsen tidligere... At nu skal jeg passe på at jeg ikke bliver FOR glad, for så er der et eller andet der ramler... Åndsvagt at tænke egentlig, men kan sgu ikke lade være.. Jeg håber selvfølgelig ikke at der er noget der går i vasken eller at der sker noget drastisk.. Men man skal heller ikke være for glad for, så vil en lille ting måske virke større end den egentlig er, hvis du forstår?

forstår udmærket

for os plejer ringen at være:

1 god ting, 3 dårlige ting, 1 god ting, 3 dårlige ting... i alle 9 år vi har været sammen så har det kørt sådan med op og nedture.. de dårlige ting varierer i størrelse og slemhed men det passer altid når vi kigger tilbage senere..

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Nå, men så tæt på

Ja det lyder som en super god idé!

Det gik han også med til

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

forstår udmærket

for os plejer ringen at være:

1 god ting, 3 dårlige ting, 1 god ting, 3 dårlige ting... i alle 9 år vi har været sammen så har det kørt sådan med op og nedture.. de dårlige ting varierer i størrelse og slemhed men det passer altid når vi kigger tilbage senere..

Har desværre også næsten altid haft det sådan.. Men det var mest før jeg mødte Anders.. Men nu her sker der en masse gode ting.. Dog har vi for ikke så længe siden mistet Anders' far, så det var en rigtig rigtig dårlig ting... Og har det egentlig også lidt som om jeg ikke rigtig må være glad fordi vi mistede min dejlige svigerfar og er ofte også ked af det... Men jeg føler måske at det er lidt unfair at der sker de her gode ting, for så "glemmer" vi lidt at der er sket en tragedie for ikke så længe siden.. Åårh, det er en svær ambivilent følelse synes jeg...

Anmeld

17. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Muhmi skriver:

Har desværre også næsten altid haft det sådan.. Men det var mest før jeg mødte Anders.. Men nu her sker der en masse gode ting.. Dog har vi for ikke så længe siden mistet Anders' far, så det var en rigtig rigtig dårlig ting... Og har det egentlig også lidt som om jeg ikke rigtig må være glad fordi vi mistede min dejlige svigerfar og er ofte også ked af det... Men jeg føler måske at det er lidt unfair at der sker de her gode ting, for så "glemmer" vi lidt at der er sket en tragedie for ikke så længe siden.. Åårh, det er en svær ambivilent følelse synes jeg...

kan jeg udmærket følge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.