Faith skriver:
Man tager jo udgangspunkt i de problemer/prøvelser man står i på det givne tidspunkt. Så kan det godt være andre mener det er "luksusproblemer". Det kan du ikke bruge til så meget.
Fuldammer du eller kan din mand tage over med en flaske sommetider?
I januar måned var jeg i byen med en veninde for første gang i næsten 2 år. Og hvilken bytur! Vi drak og dansede hele natten og jeg var først hjemme kl 8 om morgenen. Det har jeg ikke gjort siden jeg var ung
. Jeg lever stadig højt på den bytur selvom det efterhånden er længe siden. Men bare det at få lov til at være Mia, og ikke "kun" hende med de 3 drenge som er gift med x. Det var awesome!
Håber du snart får mulighed for at tage en rigtig hyggedag sammen med din veninde. Ellers må du sku skrive. Så tager vi en bytur

Ja jeg gør.. Vi begynder først at give grød om fjorten dages tid 
Min veninde kommer over her til dåben, men der får vi nok heller ikke så meget tid til at bare være mig og hende, for vi skal ordne en masse praktiske ting i forhold til dåben.. Ud og hente kagen, pynte op, lave maden passe ungerne (hun har tvillinge drenge på Silas' alder) osv osv. Men jeg har sagt til Anders at én af dagene skul hende og jeg lige ud og have os en kop kaffe et sted, bare mig og hende, så må mænderne lige tage sig af de fire unger herhjemme 
Haha, super sødt at du tilbyder en druktur, men sådan en er jeg først klar til om 5-7 mdr. ca. så kan jeg ligeså stille begynde at holde op med at amme tænker jeg 
Anmeld