Blev pludselig så trist.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Muhmi

B&J skriver:

åhhh hvor jeg kender det min jeg tid er hver morgen inden daniel vågner ca 15 minutter til mig selv...

også imorges fordi vi havde fri og Min kæreste skulle møde ja så fik jeg ikke min jeg tid og hold kæft jeg var morgen sur

min kæreste spurgte mig om jeg var sur på ham nej sagde jeg bare.. jeg manglede bare lige mine 15minutter imorges

sender dig de største krammer søde og ja vi har behov for bare lidt ro fra alt

Der skal nemlig ikke så meget til at man er super frisk og overskudsagtig... Men ja, det blev også lige berøvet fra mig idag fordi jeg elsker at sidde og være pille-hygge-nusse-kreativs-agtig og de her servietter er bare LIGE det jeg har brug for at gøre lige nu... Men ja, det kunne jeg så ikke og lyset nu her, gør det umuligt for mig at sidde med desværre

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

LilleLene skriver:

kender den følelse

håber snart den går væk

Det håber jeg også, den er nemlig ikke særlig fed at rende rundt med 

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

stm2812 skriver:

Muhmi kan heller ikke være en hyggespreder hele tiden.  

Og nogle gange så blir man bare lidt trist. Specielt hvis man også er lidt træt

men kæææææmpe  Til dig

Nej hun kan sgu ej, men det er jo det jeg har allermest lyst til, bare at være super glad og overskudsagtig! Jeg gider ikke "spilde" min tid på at gå og have en øv-dag, jeg har det jo dejligt, så jeg kan ikke forstå at jeg skal blive trist

Men taaak skal du have, det varmer

Anmeld

17. maj 2013

B&J

Muhmi skriver:

Der skal nemlig ikke så meget til at man er super frisk og overskudsagtig... Men ja, det blev også lige berøvet fra mig idag fordi jeg elsker at sidde og være pille-hygge-nusse-kreativs-agtig og de her servietter er bare LIGE det jeg har brug for at gøre lige nu... Men ja, det kunne jeg så ikke og lyset nu her, gør det umuligt for mig at sidde med desværre

øv hvor er det bare træls, nej der skal ikke meget til og når jeg får mine 15 minutter om morgen jamen så er jeg totalt klar på en hård dag

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

Faith skriver:

Kan virkelig godt følge dig!

Det er som om det er forbudt at have brug for "mig-tid" når man er blevet mor. "Det sku du nok ha tænkt på før du fik børn"

Jeg knuselsker mine drenge!!! Ingen tvivl om det. Men for filan hvor kan det være HÅRDT til tider. Man er konstant på! Og jeg elsker at gøre mine børn glade, at sørge for at de trives, at min mand er glad osv osv osv.

Men for at jeg kan være den gode overskudsagtige mor og hustru, er jeg sku nødt til at trække vejret ALENE sommetider. Det behøver ikke være andet end et cafebesøg med en veninde, en shoppetur eller såmænd bare en tur i Fakta.

Jeg bruger tid på mig selv! So shoot me. Det sker ikke ret tit, men det hænder at jeg lader børn være børn og mand være mand og tager ud og hygger mig. Og når det sker, så nyder jeg det!

Lækkert indlæg, tak for det, det var lige det jeg havde brug for ! 

Har ikke haft behov for mig-tid de sidste 3 år, har faktisk slet ikke haft sådan rigtig mig-tid i de 3 år hvor jeg egentlig bare har kunnet gøre som det passer mig.. Ikke fordi jeg VIL ud og drikke mig i hegnet, slet ikke, jeg vil bare så gerne have muligheden for at kunne drikke mig et glas vin eller et par øl.. Føler mig lidt fanget nogle gange af at enten er jeg gravid, eller også så ammer jeg.. Jeg stoppede jo lige nøjagtig med at amme Silas og så blev jeg gravid med Rune og ham ammer jeg jo så nu... Puha, jeg har måske bare brug for en ordenlig druktur.. Ved det sgu ikke...

Åårh, men det er så nederen at skrive eller sige.. For jeg vil nemlig også gerne være totalt sej og bare have det der super overskud i hverdagen til at klare alting, men lige i dag kunne jeg så ikke...

Måske kan det også være fordi min veninde bor på sjælland og rigtig mig-tid bruger jeg egentlig sammen med hende, der kan jeg være 100% mig selv (kan jeg også med manden, men på en anden måde) og  bare HYGGE! Men det er bare 5 år siden jeg flyttede og siden da har jeg bare ikke haft en rigtig hyggedag sammen med hende bare.. Ej vræl, sikke dog nogle luksusproblemer jeg har hva?

Iiih...

Anmeld

17. maj 2013

Janni.

Muhmi skriver:

Er helt ok... Anders har været sød og har lige passet ungerne lidt mere end han plejer, ikke fordi han ikke plejer at være der til passe dem, men han lige givet mig lidt ekstra råderum i dag.. Havde brug for at komme lidt ud, så jeg gik en tur op og handlede de servietter ind som jeg sidder og forbereder til dåben, helt alene, det hjalp lidt... Underligt at jeg bare har lidt brug for luft.. Men det tror jeg at jeg har

Har sådan set heller ikke haft rigtig mig-tid de sidste 3 år næsten ...

Det kan jeg sagtens følge dig i. Det er vigtig at tage sig tid til sig selv bare engang imellem. Det behøver såmænd ikke være hverdag. 

Anmeld

17. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Muhmi skriver:

Ja det var lige hvad jeg gjorde tidligere og jeg syntes ikke rigtig at kunne finde ud af denne blues-tilstand jeg er i lige nu. Ikke fordi min verden er ved at gå under og ikke fordi der egentlig er noget galt som sådan. Jeg har bare behov for mig-tid.. Helt alene, uden unger, uden mand, uden bekymringer.. Bare mig... Men jeg er flov.. Virkelig flov over at jeg har det sådan og det gør mig sådan set endnu mere trist...

Følelsen kom lige pludselig, som et lyn fra en klar himmel, bum, så sad knuden der.. Lige i maven og den er ikke sjov...

Jeg har ellers intet at være trist over lige for tiden, jeg har det super.. Jeg har to vidunderlige unger, en dejlig hengiven mand, der vil gå til verdens ende og tilbage for min skyld, vi får snart fingrene i drømmehuset, jeg skal begynde til kørekort om elleve dage, det er forår, varmen sniger sig ind i stuerne, har mad på bordet, vand i hanen, lys i lamperne, tag over hovedet.. Hvad mere kunne man ønske sig?

Det er ikke fordi jeg mangler noget mig-tid som sådan alligevel for jeg elsker mine unger og elsker at de er i nærheden af mig, men må indrømme at da Silas kom hjem og var i et sådan "argh"-humør og Rune vågnede af at Silas skreg og skabte sig tosset, så blev jeg sgu en smule sur og jeg blev sur på mig selv over at jeg blev sur og bum, så sad følelsen der... Jeg sidder og forbereder nogle ting til barnedåben om fjorten dage og jeg var igang med det tidligere og lige efter jeg var gået igang så vågnede Rune og jeg tænkte bare "Årrrh, så giv mig dog bare 3 minutters fred!" og jeg skammer mig sgu ærlig talt over at tænke sådan, men jeg kunne ikke lade være...

Øv, jeg skal nok blive glad igen håber jeg, men jeg synes godt nok jeg har en rigtig skidt dag i dag

Ville egentlig have gjort mig anonym, men hey, Muhmi kan sgu også være trist

kender det udmærket godt...

faktisk oplever jeg oftest den der bum-nedtur følelse når jeg har det allerbedst...

for mig tror jeg det handler om at jeg er lidt bange for at nyde det jeg har fordi jeg konstant har i baghovedet at det lige så hurtigt kan forsvinde igen.. ikke at jeg på nogen måder har grund til at føle det sådan med min kæreste eller vores søn eller noget... men "old habbits die hard"...

bedste råd er at når ungerne sover så fortæl manden du har brug for et pusterum og så sæt dig lidt og nyd dig selv og lad manden klare ungerne i løbet af natten hvis det er muligt...

Anmeld

17. maj 2013

Faith

Muhmi skriver:

Lækkert indlæg, tak for det, det var lige det jeg havde brug for ! 

Har ikke haft behov for mig-tid de sidste 3 år, har faktisk slet ikke haft sådan rigtig mig-tid i de 3 år hvor jeg egentlig bare har kunnet gøre som det passer mig.. Ikke fordi jeg VIL ud og drikke mig i hegnet, slet ikke, jeg vil bare så gerne have muligheden for at kunne drikke mig et glas vin eller et par øl.. Føler mig lidt fanget nogle gange af at enten er jeg gravid, eller også så ammer jeg.. Jeg stoppede jo lige nøjagtig med at amme Silas og så blev jeg gravid med Rune og ham ammer jeg jo så nu... Puha, jeg har måske bare brug for en ordenlig druktur.. Ved det sgu ikke...

Åårh, men det er så nederen at skrive eller sige.. For jeg vil nemlig også gerne være totalt sej og bare have det der super overskud i hverdagen til at klare alting, men lige i dag kunne jeg så ikke...

Måske kan det også være fordi min veninde bor på sjælland og rigtig mig-tid bruger jeg egentlig sammen med hende, der kan jeg være 100% mig selv (kan jeg også med manden, men på en anden måde) og  bare HYGGE! Men det er bare 5 år siden jeg flyttede og siden da har jeg bare ikke haft en rigtig hyggedag sammen med hende bare.. Ej vræl, sikke dog nogle luksusproblemer jeg har hva?

Iiih...

Man tager jo udgangspunkt i de problemer/prøvelser man står i på det givne tidspunkt. Så kan det godt være andre mener det er "luksusproblemer". Det kan du ikke bruge til så meget.

Fuldammer du eller kan din mand tage over med en flaske sommetider?

I januar måned var jeg i byen med en veninde for første gang i næsten 2 år. Og hvilken bytur! Vi drak og dansede hele natten og jeg var først hjemme kl 8 om morgenen. Det har jeg ikke gjort siden jeg var ung. Jeg lever stadig højt på den bytur selvom det efterhånden er længe siden. Men bare det at få lov til at være Mia, og ikke "kun" hende med de 3 drenge som er gift med x. Det var awesome!

Håber du snart får mulighed for at tage en rigtig hyggedag sammen med din veninde. Ellers må du sku skrive. Så tager vi en bytur

Anmeld

17. maj 2013

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Ja det var lige hvad jeg gjorde tidligere og jeg syntes ikke rigtig at kunne finde ud af denne blues-tilstand jeg er i lige nu. Ikke fordi min verden er ved at gå under og ikke fordi der egentlig er noget galt som sådan. Jeg har bare behov for mig-tid.. Helt alene, uden unger, uden mand, uden bekymringer.. Bare mig... Men jeg er flov.. Virkelig flov over at jeg har det sådan og det gør mig sådan set endnu mere trist...

Følelsen kom lige pludselig, som et lyn fra en klar himmel, bum, så sad knuden der.. Lige i maven og den er ikke sjov...

Jeg har ellers intet at være trist over lige for tiden, jeg har det super.. Jeg har to vidunderlige unger, en dejlig hengiven mand, der vil gå til verdens ende og tilbage for min skyld, vi får snart fingrene i drømmehuset, jeg skal begynde til kørekort om elleve dage, det er forår, varmen sniger sig ind i stuerne, har mad på bordet, vand i hanen, lys i lamperne, tag over hovedet.. Hvad mere kunne man ønske sig?

Det er ikke fordi jeg mangler noget mig-tid som sådan alligevel for jeg elsker mine unger og elsker at de er i nærheden af mig, men må indrømme at da Silas kom hjem og var i et sådan "argh"-humør og Rune vågnede af at Silas skreg og skabte sig tosset, så blev jeg sgu en smule sur og jeg blev sur på mig selv over at jeg blev sur og bum, så sad følelsen der... Jeg sidder og forbereder nogle ting til barnedåben om fjorten dage og jeg var igang med det tidligere og lige efter jeg var gået igang så vågnede Rune og jeg tænkte bare "Årrrh, så giv mig dog bare 3 minutters fred!" og jeg skammer mig sgu ærlig talt over at tænke sådan, men jeg kunne ikke lade være...

Øv, jeg skal nok blive glad igen håber jeg, men jeg synes godt nok jeg har en rigtig skidt dag i dag

Ville egentlig have gjort mig anonym, men hey, Muhmi kan sgu også være trist

Kan nu godt forstå du trænger til lidt tid for dig selv..  Det gør vi alle indimellem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.