Når man altid er nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.441 visninger
24 svar
29 synes godt om
17. maj 2013

Anonym trådstarter

Havde glædet mig til idag, da vi for første gang i de 4 år vi har haft børn, skulle lave noget sammen som familie, dvs. hvor farmand er med

Vi skulle have været til forårsfest med vores børn, manden kommer hjem og meddeler om det er ok at han tager knallerten derop sammen med alle drengene og bliver deroppe når drengene og jeg kører hjem?

Jeg havde virkelig håbet på, at denne aften kunne bruges som familie, altså hvor han ankommer og tager hjem sammen med os, men åbenbart nej

Og nu gider jeg faktisk slet ikke afsted, jeg er så træt af at vi kommer i anden række konstant, at han gerne vil lave noget med vennerne men aldrig med hans kone og børn

Hva fanden skal jeg gøre?

Jeg elsker manden af hele mit <3 men er så træt at aldrig at blive skænket en tanke, at det altid skal gå op i bajer og drengerøvs ballade til trods for manden er far til 3 og 33 år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Havde glædet mig til idag, da vi for første gang i de 4 år vi har haft børn, skulle lave noget sammen som familie, dvs. hvor farmand er med

Vi skulle have været til forårsfest med vores børn, manden kommer hjem og meddeler om det er ok at han tager knallerten derop sammen med alle drengene og bliver deroppe når drengene og jeg kører hjem?

Jeg havde virkelig håbet på, at denne aften kunne bruges som familie, altså hvor han ankommer og tager hjem sammen med os, men åbenbart nej

Og nu gider jeg faktisk slet ikke afsted, jeg er så træt af at vi kommer i anden række konstant, at han gerne vil lave noget med vennerne men aldrig med hans kone og børn

Jeg elsker manden af hele mit <3 men er så træt at aldrig at blive skænket en tanke, at det altid skal gå op i bajer og drengerøvs ballade til trods for manden er far til 3 og 33 år!

Sig nej.. At han må prioritere jer basta bum.. 

Anmeld

17. maj 2013

B&J

sig din mening til ham!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Sig nej.. At han må prioritere jer basta bum.. 

Phu, har det bare ikke godt med at sige nej, jeg er jo ikke HANS mor.....

Anmeld

17. maj 2013

stm2812

Anonym skriver:

Jeg ville fortælle ham præcis hvad jeg føler og at du bliver så skuffet når han sådan vælger jer fra. Forhåbentlig er det ikke noget han tænker over at han gør og så vil det give stof til eftertanke

Anmeld

17. maj 2013

Mum33

Sig til ham at det ikke kan lade sig gøre, for du tager nemlig knallerten  og bliver der med dine veninder  I øvrigt skal du også afsted næste weekend ! Så kan han prøve at blive efterladt med alle ungerne. 

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Sig til ham at det ikke kan lade sig gøre, for du tager nemlig knallerten  og bliver der med dine veninder  I øvrigt skal du også afsted næste weekend ! Så kan han prøve at blive efterladt med alle ungerne. 

Ville jeg super ge'rne, men vil endnu hellere være sammen med min familie .. Jeg er ikke en har behov for, at komme ud og har det bedst hjemme med mine børn ( og mand, når han gider) 

Anmeld

17. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Næ du er hans kone og har ret til hans tid g opmærksomhed..

Anmeld

17. maj 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
nej men han er far til din børn jeg vil sige du tag børn og jeg hygge så prøve at se ham i hoved nok sådan her og han må da bruge tid på jer eller vil jeg da godt nok bliv vis jeg være dig

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

UPDATE
Ja, manden tog godt nok med i bilen derop og hjem igen kl 21, da ungerne var trætte, men han hoppede da bare på knallerten og kørte derop igen

Nu sidder jeg så med en af ungerne der ikke gider sove, pga overtræt og jeg gider faktisk ikke mere

Det værste af det hele er, at vi blev gift for 4 mdr siden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.