Hvornår stopper pigers lyserøde periode???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

BetonSlotsPrinsesserne

MariaE skriver:

Jeg er ved at få spat af at alt skal være prinsesse lyserøde og køber man f.eks en t-shirt i hvid, får man ikke engang blikket, men bliver bare ignoreret med kommentaren, den er jo ikke lyserød...
Lilla kan godt gå nogle dage, men langt fra alle. Nogle gange bliver jeg lidt sur og siger nu tager du altså bare de bukser på, selv om de ikk er lyserøde!
Nøj hvor jeg glæder mig til hendes pink periode en dag er overstået så skabet kan fyldes med lidt andre glade farver og noget uden prinsesser eller hello kitty. Suk
Hvornår kom jeres piger over den periode?
Hun blev 4 i feb, så er klar over den kan vare længe endnu

Min er 4 og på ingen måde i lyserød periode.
Det eneste hun kan forlange og det sker ikk hver dag mere, det er at få kjole på. Mendet er lige meget hva farve, bare det er en kjole..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

LinLin

Gudskelov jeg har drenge - hader lyserød
Min ældste søn er 6 1/2 år og stadig ligeglad med hvilket tøj han har på! Så juhu - jeg får stadig lov til at bestemme hvad der skal købes

Anmeld

18. maj 2013

dorthemus

Åh ad Runa blir tre år om ni dage og elsker farven blå...gudskelov hun har endnu ikke opdaget lyserød (som jeg hader) og er endnu ikke påvirket i børnehaven. ..jeg holder vejret

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

Jeg er 26 år og min er ikke forsvundet

Elsker Pink

Anmeld

12. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MariaE skriver:

Jeg er ved at få spat af at alt skal være prinsesse lyserøde og køber man f.eks en t-shirt i hvid, får man ikke engang blikket, men bliver bare ignoreret med kommentaren, den er jo ikke lyserød...
Lilla kan godt gå nogle dage, men langt fra alle. Nogle gange bliver jeg lidt sur og siger nu tager du altså bare de bukser på, selv om de ikk er lyserøde!
Nøj hvor jeg glæder mig til hendes pink periode en dag er overstået så skabet kan fyldes med lidt andre glade farver og noget uden prinsesser eller hello kitty. Suk

Vores er 7, 8 i næste måned, og hun er inden for det sidste halve år begyndt at ville have blå. Men tror altså det giver bagslå for dig hvis du prøver at lokke hende fra lyserød  Min far prøvede ihærdigt da jeg var barn, og jo mere han prøvede des mere ville jeg have lyserød haha 

Anmeld

12. august 2013

raca

mine går kun i pink og lyserød og jeg er ligeglad.. bare hun gider gå i tøjet...

jeg regner med det går ovr en gang ov hvis ikke så er det jo ligemeget, jeg har også yngligngs farver...

og hvorfor er det bedre at havde blå som ynglingsfarve end lyserød...

Anmeld

12. august 2013

Koen.

Altså jeg er 23 og min lyserøde periode er ikke ovre endnu Så her genere det kun far og lillebror at mor og Lærke eeeelsker lyserød

Anmeld

12. august 2013

Hyacinth

MariaE skriver:

Hahahaha! Det lyder som noget af en udfordring. Min datter er kun lige over 2 år og har heldigvis ikke fået en mening endnu. Nogle gange kan hun dog finde på at skifte strømperne ud med en anden farve, men det er vist det

Måske du skal undlade at vaske hendes tøj førend alt det lyserøde er brugt op fra gardaroben? Så er der "desværre" kun de andre farver at tage på.. Hæhæ.

Eller måske skal man bare "æde" udfordringen for en periode

Anmeld

12. august 2013

BabyMus

Dagen før min 29 års fødselsdag stoppede min!

Anmeld

12. august 2013

serinasmor

Serina er nok lidt atypisk på det punkt

Hun ELSKER lyserød, men ikke SÅ meget at der ikke er andet der virker

Denne sommer har det være de gule shorts der har været det største hit

Hun har tøj i alle farver, men er nok også ret meget en drengepige

Prinsesser er spændende, men det samme er pirater

Jeg havde også fået pip over en desideret lyserød fase der varer i flere år. Omvendt havde jeg ikke givet efter helt på samme måde tror jeg. Når der ikke er mere rent lyserødt ville hun bare få det at vide og måtte vælge noget andet Vi har ikke lavet værelse i lyserød-prinsesse tema, men vi er heller ikke blevet plaget om det. Jeg tror heller ikke jeg havde givet mig
Når engang fasen er ovre må du jo bare forklare hende at penge ikke vokser på træerne. Når hun får nyt tøj kan hun vælge farven på det, men det tøj der er i skufferne er det der skal bruges nu. Værelset ville jeg tage løbende som det går over. Jeg ville nok starte med at hænge billeder på væggen med nye idoler

Det er jo skønt de har en mening Den behøver bare i min verden ikke dominere det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.