Hvornår stopper pigers lyserøde periode???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.794 visninger
20 svar
19 synes godt om
17. maj 2013

Muffinmus

Jeg er ved at få spat af at alt skal være prinsesse lyserøde og køber man f.eks en t-shirt i hvid, får man ikke engang blikket, men bliver bare ignoreret med kommentaren, den er jo ikke lyserød...
Lilla kan godt gå nogle dage, men langt fra alle. Nogle gange bliver jeg lidt sur og siger nu tager du altså bare de bukser på, selv om de ikk er lyserøde!
Nøj hvor jeg glæder mig til hendes pink periode en dag er overstået så skabet kan fyldes med lidt andre glade farver og noget uden prinsesser eller hello kitty. Suk
Hvornår kom jeres piger over den periode?
Hun blev 4 i feb, så er klar over den kan vare længe endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

betski

MariaE skriver:

Jeg er ved at få spat af at alt skal være prinsesse lyserøde og køber man f.eks en t-shirt i hvid, får man ikke engang blikket, men bliver bare ignoreret med kommentaren, den er jo ikke lyserød...
Lilla kan godt gå nogle dage, men langt fra alle. Nogle gange bliver jeg lidt sur og siger nu tager du altså bare de bukser på, selv om de ikk er lyserøde!
Nøj hvor jeg glæder mig til hendes pink periode en dag er overstået så skabet kan fyldes med lidt andre glade farver og noget uden prinsesser eller hello kitty. Suk

Min datter sagde no go til lyserød da hun var 5 år. Da overgik hun til lilla Nu som 9 årig er blå farven der hitter Jeg fik også fnidder af den lyserøde farve og hold da op det var jo næsten hele hendes værelse der skulle ryddes da den farve ikke længere hittede

Anmeld

17. maj 2013

Muffinmus

Ja, det bliver da faktisk en dyr fornøjelse at skifte ud, for hendes juniorseng er lyserød med prinsesser, hello kitty natlamper, kasser osv med prinsesser, soveposen... Og så alt tøjet, der lige nu nok tæller ca 70 %.....

Anmeld

17. maj 2013

betski

MariaE skriver:

Ja, det bliver da faktisk en dyr fornøjelse at skifte ud, for hendes juniorseng er lyserød med prinsesser, hello kitty natlamper, kasser osv med prinsesser, soveposen... Og så alt tøjet, der lige nu nok tæller ca 70 %.....

Vi har lige solgt alle hendes lyserøde til. Det gav et pænt beløb på hendes opsparing. Tror hun fik tjent omkring 1000 kr bare ved at sælge ting på nettet (arh ok, hendes mor hjalp hende

Det passer måske med at din datter går ud af den lyserøde periode, når hun er klar til at få en stor seng. Så kommer der et natrulig skift

Anmeld

17. maj 2013

Laulund87

Jeg ved det ikke da min datter er 3,5 år og slet ikke har en mening om hvad farve tøjet osv skal have. Ved ikke om det er atypisk, men jeg nyder det i hvert fald! Glæder mig ikke til den lyserøde periode, hvis den da kommer, for jeg hader lyserød

Anmeld

17. maj 2013

LilleLene

MariaE skriver:

jeg er 20½ og min er stadig ikke forsvundet

Anmeld

17. maj 2013

Muffinmus

LilleLene skriver:

jeg er 20½ og min er stadig ikke forsvundet

Ha ha, jeg er bare slet ikke til det der lyserøde prinsesse tema of slet ikke hello kitty og nu har det kørt sådan et års tid eller lidt til. Så kan slet ikke vente på alt andet også bliver ok og hun ikke er så hys med hvad hun vil have på.

Anmeld

17. maj 2013

Tulle28

Føler med dig, min datter på 3 er ligesådan... Grrrr jeg er også ved at få spat! Inden jeg fik børn, havde jeg en drøm om alt det lækre pigetøj jeg skulle købe, men jeg må indrømme, at det overvejende er H&M kjoler med tyl der ligger i skuffen. Ikke at der er noget galt med H&M, men du ved... Man kan jo få så meget andet fint Som dig, får jeg bare blikket (eller et hysterisk anfald, hvis jeg prøver at få hende i det). Det går vel over... En dag

Anmeld

17. maj 2013

Tulle28

PS. Min svigermor er 65 og hendes yndlingsfarve er stadigvæk lyserød

Anmeld

17. maj 2013

Muffinmus

Puha, men måske kommer der en lyserød periode i pensionsalderen??
Jeg prøver at lokke andet tøj på ved at sige, jamen der er jo en sø skat på, var det ikke lige noget??? Enkelte gange går den, men opdages der lyserøde tøj i skuffen, så kommer det på i stedet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.