stof til eftertanke.....................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Også én af grundende til at vi ikke vil have alt det der Iphone stads inde for vores fire vægge.. De små bliver alt for hurtigt afhængige og strålerne fra dem har vi jo alle hørt er skadelige for længe siden..

At man sover med sin telefon ved siden af sig, under sin pude eller bare i nærheden af sig har jeg altid synes var helt ude i hampen.. Hvad skal man dog bruge den til når man sover? Udover måske sit vækkeur, men det er vist også kun godt at man skal rejse sig for at slukke det, så står man op til tiden istedet for at snooze Total win win

jeg har alle dage brugt min telefon til vækkeur, har aldrig haft anskaffet mig et rigtigt Dovenskab tror jeg.. Men jeg har så til gengæld også været RIGTIG god til at flyve op af sengen når det har ringet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Muhmi

Martsbaby skriver:

jeg har alle dage brugt min telefon til vækkeur, har aldrig haft anskaffet mig et rigtigt Dovenskab tror jeg.. Men jeg har så til gengæld også været RIGTIG god til at flyve op af sengen når det har ringet

Hehe, har det på samme måde og har da også altid brugt min telefon som vækkeur, er slet ikke hellig på det område Men jeg har de seneste år altid lagt den langt væk fra mig så jeg skal stå op og slukke den istedet for at have den lige ved hånden som da jeg var teenager

Anmeld

16. maj 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Hehe, har det på samme måde og har da også altid brugt min telefon som vækkeur, er slet ikke hellig på det område Men jeg har de seneste år altid lagt den langt væk fra mig så jeg skal stå op og slukke den istedet for at have den lige ved hånden som da jeg var teenager

Der var den jo nærmest klistret til hånden, ikke? Det var min i hvert fald

Anmeld

16. maj 2013

jydeinden

her ligger min mobil på bordet ved siden af min seng, og uanset hvad den undersøgelse evt måtte vise så lader jeg den blive der for mit vedkommende er det langt fra alle alarmer jeg vågner af, og da min hjerne så vidt jeg ved ikke har taget skade (tror der er større sandsynlighed for at den er blevet påvirket af diverse røngten billeder mv) så ser jeg ingen grund til at prøve at ændre på det

Anmeld

16. maj 2013

Muhmi

Martsbaby skriver:

Der var den jo nærmest klistret til hånden, ikke? Det var min i hvert fald

Jo, jeg husker tydelig min Nokia 3310 senere 5310 som værende limet fast til hånden/ørerne  

Anmeld

17. maj 2013

gædde/gitte

Martsbaby skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/05/16/131324 .htm

Jeg er rystet et eller andet sted.. At der er så meget forskel..

så er det godt vi ikke har karse i knollen

Anmeld

17. maj 2013

B&J

det er godt nok vildt, men jeg skal altså have min mobil i samme rum, for jeg ville blive så ked af hvis jeg ikke høre den og det er meget meget vigtigt....

Anmeld

17. maj 2013

3rollinger

Det er nok pga min fremskredne alder, men jeg kan nu altsaa bedst lide at vaagne til en god gammeldags klokkeradio. Alt det dutteri naar jeg skal vaagne kan kun faa mig i daarligt humoer.

Og jeg tager ikke telefonen om natten, da jeg slet ikke kan hoere telefonen derfra hvor den ligger. 

Men hvis forskerne har taget interesse for det omtalte forsoeg, saa er det jo nok fordi der er noget om snakken. Og at dette er en maade at vise det paa, som alle kan forstaa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.