Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Martsbaby skriver: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/05/16/131324 .htmJeg er rystet et eller andet sted.. At der er så meget forskel..
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/05/16/131324 .htmJeg er rystet et eller andet sted.. At der er så meget forskel..
så den godt.. overvejer lidt om der måske er andre faktorer der også spiller ind men lad os se ad hvad forskerne selv finder frem til i de helt sterile laboratorier
Men ja man ved jo godt det ikke er sundt at være udsat for bølgerne for længe ad gangen...
også derfor at I-pads ikke duer til børn da de er bygget med stråling i voksenmængde
Ja også her. Men lad os nu se, hvor validt forsøget er...
Jeg regner med, at der vil blive fulgt grundigt op på det nu her. Bliver næsten lidt for spændende at erfare, hvor slemt det egentlig står til med vores omgivelser og effekten af alle strålerne.. Gys...
Wampires skriver: så den godt.. overvejer lidt om der måske er andre faktorer der også spiller ind men lad os se ad hvad forskerne selv finder frem til i de helt sterile laboratorier Men ja man ved jo godt det ikke er sundt at være udsat for bølgerne for længe ad gangen... også derfor at I-pads ikke duer til børn da de er bygget med stråling i voksenmængde
Ja det er mega skræmmende!!! Jeg har endda altid mobilen enten under puden eller lige ved siden af - det er slut nu..
Frk. Himmelblå skriver: Ja også her. Men lad os nu se, hvor validt forsøget er... Jeg regner med, at der vil blive fulgt grundigt op på det nu her. Bliver næsten lidt for spændende at erfare, hvor slemt det egentlig står til med vores omgivelser og effekten af alle strålerne.. Gys...
Malene84 skriver: Ja det er mega skræmmende!!! Jeg har endda altid mobilen enten under puden eller lige ved siden af - det er slut nu..
Også én af grundende til at vi ikke vil have alt det der Iphone stads inde for vores fire vægge.. De små bliver alt for hurtigt afhængige og strålerne fra dem har vi jo alle hørt er skadelige for længe siden..
At man sover med sin telefon ved siden af sig, under sin pude eller bare i nærheden af sig har jeg altid synes var helt ude i hampen.. Hvad skal man dog bruge den til når man sover? Udover måske sit vækkeur, men det er vist også kun godt at man skal rejse sig for at slukke det, så står man op til tiden istedet for at snooze Total win win
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128